piątek, 14 maja 2010

Obcy – decydujące starcie dziś w TV

Dziś w TV wyemitowany będzie Obcy – decydujące starcie. TV 4 godzina 20:00, nie będę ukrywał, że w mojej ocenie jest to najlepsza ze wszystkich (zbyt ?) licznych części tej serii.


Aliens Trailer, "This time it's war" (link na YT z ciekawymi komentarzami internautów)

Jako miłośnik kina muszę z przykrością stwierdzić, że na tej stacji TV niestety będziemy mieli zakłócany niezwykły klimat tego filmu przez reklamy :(


Update:
Więcej o obcym pisałem w postach:
- Filmy, filmy, filmy (Obcy – decydujące starcie)
- Obcy - ósmy pasażer Nostromo w sobotę w TV

O filmie Obcy – decydujące starcie wydanym na DVD z serii THE BEST OF SCIENCE FICTION wspominałem w tym poście.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...