wtorek, 11 listopada 2008

Fotorelacja z 100 jubileuszu WSFSW

Tak jak wspominałem ostatnio, 8 XI 2008 w pubie Marilyn odbyło się świętowanie 100 spotkania WSFSW. Oto niewielka, TENDENCYJNA fotorelacja z tej imprezki :)


Wraz z Gzyniem dotarliśmy dość wcześnie obecnych było dopiero ~10 osób, w wejściu nie chcieli nas wpuścić, ze względu na brak zaproszenia, które potem nam wręczono:


Zostaliśmy oznakowani


Baner Outlandera,
Yako (pierwszy hist. prezes) oraz Dante


Pub oraz przygotowania


Osobisty niewolnik Fault Fett
Oj, niejeden by Tobie pozazdrościł !


Jak to jest ?? Tu kręcę... a sam tracę ostrość...


Baner Outlandera i nasz wiecznie skrzywiony
zdekonspirowany szpieg z pomorza


Gzynio dokarmia szturmowca


Imprezka się powoli rozkręca
(źródło: picasa)


Kolekcjonerzy Atari ukazali swoją prawdziwą twarz...
(źródło: picasa)


Yako: prezesura to dopiero początek...
pomyśl: prezydentura to jest to !


Szturmowczyni - czyli marzenie każdego fana SW:)


Zaszycił nas swą obecnością
POLISH OUTPOST 501st LEGION
(źródło: picasa)


(obecny) wiceprezes został obdarowany
(źródło: picasa)


Ponoć to wyzwanie tylko dla najodważniejszych !


Navar: moja ręka jest warta uwiecznienia!


Co ktoś w tym hełmie robił ??


Yako: między nami,
moje koreliańskie szmuglował Han


Jubileuszowy tort


Ktoś w tort wbił miecz świetlny własnej roboty


Tess je Goro z ręki...


Yako nie byłby sobą gdyby czegoś nie zmajstrował...










Rozpoczął się pokaz walk... jednak został przerwany przez ochronę lokalu :(


...co niektórym nie wystarczyło...


Alassea również je z ręki...


Naszych nie brakowało...


Jestem stamtąd


Andarala nikt nie miał sumienia jeść...


Jedi w miłosnym uniesieniu Mocy


... już powrócili do rzeczywistości


Człek w bieli miał za sobą zastępy fanek, które bawiły się jeszcze lepiej niż on


Płeć piękna zwróciła moją uwagę na jego obuwie...


S.W.A.T. rośnie w siłę !


Jako prezes należało mi się zjeść cały tort
... to jednak zbyt wiele...


Toast


Zjednoczeni w imprezowej Mocy


Tylko Federacja Handlowa dba o swoich klientów!


A gdzie ja jestem ???




Nadworny intrygant coś knuje


A jednak zjadłem !


Barwy plemienne


Mefisto: kochanie nie odchodź !


Uliczka: nie martw się to nie na zawsze...


Wszelka zbieżność: miejsc, nicków i wizerunków widocznych na zdjęciach osób jest zupełnie przypadkowa, podobnie jak przypadkowy jest adres WWW tego Bloga...


A poważnie, to imprezka była bardzo udana, choć szkoda, że ze względów technicznych, zaplanowane punkty programu były dość mało "przekonujące" ;):) Natomiast ja bawiłem się wyśmienicie - choć niestety nie dosłownie gdyż jak widać starałem się uwiecznić co się da (na ~270 zdjęciach).
Obecnych było wiele osób, chyba ponad 50 w tym niespodziewanie (dla mnie) wielkość ta została powiększona o przedstawicieli 501 legionu. Z drugiej zaś strony zabrakło wielu osób, w tym sławetnego Andarala, Mareckiego i wielu innych osób, których nawet nie jestem w stanie wymienić z pamięci.


Przygotowywany jest serwer na wszystkie zdjęcia (i to w oryginalnym rozmiarze), a na razie można obejrzeć niewielki foto album z tego spotkania:
100 WSFSW

Jeśli ktoś chce otrzymać wybrane zdjęcia w jakości HD to proszę do mnie pisać - do czasu jak nie zorganizujemy jakiegoś serwera.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj(cie),
Super, tylko jakoś mało TDC na tym spotkaniu (fotkach, tekście)...
pozdrawiam

Tdc pisze...

Witamy!:)

Wiesz: moje trzecie (cyfrowe) oko ma zbyt mały kąt widzenia;)

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Thiѕ iѕ thе peгfect blog for аnуone who hoρes to find
out аbout this topіс. You know а whole lоt its almоst tough
to aгgue with yоu (nοt thаt I reallу ωill need to…ΗaHa).

Yοu definіtely put a brаnd nеω sρіn on a topiс that has
been discussеd for a lοng tіme. Grеаt stuff, ϳust wonderful!


Feеl frеe tо surf to my ωеb-ѕite - hcg weight loss drops
Also see my web site > hcg injections side effects



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...