środa, 16 kwietnia 2008

Kosmiczny klozet w Google :)

Gdy poszukiwałem ilustracji do mego wcześniejszego postu, natrafiłem w wikimedia commons na taką ilustrację:



Podpisana ona była: "Google toilet"...

Pomyślałem sobie po co robić zdjęcie klozetu i jeszcze zamieszczać go w wikimedia commons ??

Ale zachwilę wszystko się wyjaśniło:


Google toilet control


Jak widać nie jest to dla tych którym wystarczy tylko jeden przycisk zwalniajacy wodę :-)

Ale zastanawiający jest ten pierwszy czerwony przycisk ! Do czego on może być ??

Wydaje mi się że jest to przycisk awaryjny, który kojarzy mi się ze sceną z filmu Charlie'go Chaplina, gdzie zbuntowana maszyna katowała tego komu miała ułatwić życie ! :-D :-D
... ten czerwony przycisk to taki reset w dzisiejszych pecetach :D

6 komentarzy:

DAK pisze...

Gdyby nie TDC pewne tematy zostałyby w naszej lokalnej społeczności koleżeńskiej pominięte i pozostawione bez echa. Tak jest na przykład w powyższym temacie "Toalety GOOGLE". Gratulacje TDC świetnie prowadzony blog, przykład dla innych !!!

Aby zostawić troszeczkę smaczku dla innych komentujących przytoczę mały fragment mojego listu do TDC na w/w temat: "Zastanawia mnie jeszcze przycisk "WAND CLEANING" - z wolnego tłumaczenia (ang. WAND - różdżka, berło, batuta, pręt, buława, laseczka, pałeczka) LOOOL, WTF? jak mam to rozumnieć ? :D"
Pozdrawiam
DAK

Tdc pisze...

Dzięki Daniel, mam nadzieję że będziesz tu coś pisał częściej :) Szczególnie że Twój list był znacznie bardziej obszerny !:)

A odnośnie tematu to warto dodać że zgodnie z prawem Murphy'ego pewnie ten czerwony przycisk nie zadziała... ;-)

Anonimowy pisze...

Wand cleaning... Na atariarea mawiają czasem o "woskowaniu berła". Może to o to chodzi...? :D

Panna Migotka pisze...

Powiem ze caly ten "klozet" jest niezwykle intrygujacy ;)

Tdc pisze...

he, he :) Czego to w tym Googlu nie wymyślą :D

Ale Daniel wspomniał jeszcze o tym że zadziwiające jest to że jeden "ludzik" jest facetem a drugi babką i na dodatek różnią się wielkością strumienia wody !:D No i kierunkiem... :D

Anonimowy pisze...

He he to zamieszczę pełne moje przemyślenia :D :D (leciutko zmodyfikowane) na w/w temat:

Co do czerwonego przycisku -- RESET powiadasz. Może mi jeszcze powiesz, że zawieszenie tego systemu następuje zawsze w najmniej oczekiwanym momencie ((np podczas rozpoczęcia czyszczenia (o czym dalej się rozwinę) - zrobiliśmy co trzeba, rozpoczęliśmy czyszczenie a tu komunikat "OUT OF WATER" or "OTHER SYSTEM FAILURE" -- loool, następnie "czerwony przycisk" i "BOOT ERROR - PRESS ANY KEY", rozglądamy się, a za nami napis "NO PAPER LOOOL".

Mnie bardziej niż czerwony przycisk zastanawia inna rzecz: niebieska ikonka jak domniemywam "MAN", czerwona "WOMAN" - ok. to, że są pewne subtelne różnice w budowie ciała - to kiedyś mnie uczyli w szkole loool :D, ale dlaczego są dwa rodzaje czyszczenia dla "MAN" i to z różną siłą (czy man bardziej, no wiesz się brudzą przy tej operacji :D, no i co pokazują ikony u "MAN" nie wykonuje się operacji czyszczenia przedniej części), a tylko jeden dla "WOMAN" i to z mizerną siłą ? lool, wtf ?

Po wnikliwszym wpatrzeniu się w klawiszę widzę, że chyba jest możliwość zmiany kąta natrysku co wyjaśnia moje wcześniejsze zapytania lol :D :).

Zastanawia mnie jeszcze przycisk "WAND CLEANING" - z wolnego tłumaczenia (ang. WAND - różdżka, berło, batuta, pręt, buława, laseczka, pałeczka) LOOOL, WTF? jak mam to rozumnieć ? :D

Miłej lektury :D
Pozdrawiam
DAK



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...