wtorek, 15 grudnia 2009

Edycja strony "O mnie" na Allegro szwankuje

Dawno nie edytowałem swojej strony "O mnie" na Allegro.pl, a jest to o tyle istotne, że od jakiegoś czasu funkcjonuje nowa techniczno-wizualna odsłona tego systemu (wcześniejsze zmiany). Nie jest on pozbawiony wad, od samego początku wiele rzeczy sprawiało problemy (o czym była mowa w tym miejscu), które wcześniej działały sprawnie, a nawet po dzień dzisiejszy ciągle coś się dzieje niedobrego.

Tak było dziś, przeszedłem do edycji własnej strony i w obu edytorach nie było treści, aż z przerażeniem sprawdziłem czy ta strona (treść) jeszcze istnieje ! :(

Po klikaniu po różnych opcjach, coś w końcu zaskoczyło i pojawiła się treść html:


Po drobnych edycjach kliknąłem w przycisk "Pokaż moją stronę":


Zamiast takiego widoku:


... zobaczyłem taki:


...czyli suchy kod html !
Jak na podgląd to bardzo oryginalne ;):)


Po jakimś czasie znów coś zaskoczyło i mogłem wyedytować to co chciałem...

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...