środa, 12 sierpnia 2009

Archon II: Adept - na Atarionline.pl

Dziś na Atarionline.pl pojawił się dość szczególny tekst, mojego autorstwa oraz Urborga. Jest to już druga część z cyklu Archon (w tym miejscu jest część I).

Okładka Archon II: Adept (z Atarionline.pl)

W tym miejscu znajduje się zapowiedź artykułu Siły dobra sprzymierzone, a w tym sam tekst pt. Archon II: Adept (11 stron!;)

Zawsze najbardziej mnie bawiło wykończenie komputerowego przeciwnika w ten sposób.

Pisałem, że jest to dość szczególny tekst, a chodzi o to, że bardzo długo i bardzo skrupulatnie nad nim pracowaliśmy. A zarówno Kaza jak i Urborga znam od całkiem niedawna i to tylko poprzez net. Jednak nasza wirtualna znajomość oraz współpraca układa się znakomicie i przebiega bez najmniejszych problemów.

Bardzo sobie cenię współpracę z takimi konkretnymi ludźmi z pasją, ludźmi kulturalnymi oraz ludźmi którzy mają tak silną motywację do wytężonej pracy.


Update:
Wcześniejsze teksty na AtariOnline.pl:

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...