wtorek, 25 sierpnia 2009

Najmiodniejsze filmy SF - prelekcja

W tę sobotę na tegorocznej edycji Polconu, odbędzie się punkt programu pt. „Miodne filmy SF: co poszło nie tak?”, którego autorami są: ja ;) oraz Staszek Mąderek.

Miodne filmy SF: co poszło nie tak?Miodne filmy SF: co poszło nie tak?

Opis ze strony Polconu:
    Prezentacja i opis scen z klasycznych filmów SF, które zawierają przeróżne ciekawostki i smaczki. Mowa będzie o takich filmach jak: „Terminator II”, „Terminator III”, „Matrix I”, „Gwiezdne Wojny”, „Obcy I”, „Gatunek”, „Dzień Niepodległości”. Prelegenci zakładają się o dowolne sumy, że choć obejrzeliście te filmy dziesiątki razy, i tak pokażą Wam rzeczy, których w nich nie dostrzegliście...

Organizatorzy Polconu potraktowali nas dość dosadnie... pewnie po to aby zachęcić do odwiedzenia naszego punktu programu. Jednak prawda jest taka, że nie jest naszą ambicją opisanie wszystkich smaczków bo do tego trzeba by prelekcji trwającej 2 miesiące ;)

Z nowych rzeczy to w prelekcji będzie też mowa o pierwszym Terminatorze oraz wspomnimy o kilku innych filmach.


Dokładne dane:
    Miodne filmy SF: co poszło nie tak?
    Sobota 29 VIII 2009, Godz. od 16 do 18
    PARTER, B. literacki, Sala 039
Ciekawe, że Marcin Przybyłek nie trafił do bloku literackiego tylko my ;):)

Opis pozostałych punktów programu znajduje się w tym miejscu.

W tym miejscu są opisani goście Polconu 2009.


Serdecznie zapraszmy na naszą prelekcję!;)

4 komentarze:

DAK pisze...

Tom i Staszku,
udanego wykładu, sam mam na oku kilka wpadek w T2, np podczas, gdy t8000 szuka ubrania dla siebie w barze corral. Na kogo nie spojrzy jest to facet o takim samym wzroście i wadze (jak patrzy na kelnerkę, to jest facet, he he lol, myślą, że ludzie nie zauważą tego!), mam jeszcze sporo takich smaczków w T2
pozdrawiam
dak

Tdc pisze...

Witaj!


Sorry, że odpowiadam dopiero dzisiaj, ale przed prelekcją miałem urwanie głowy - co jest zrozumiałe, a dodatkowo jeszcze wykrzaczył mi się OpenOffice (jak miałem 976 slajdów !) i straciłem około 200 slajdów bo 40 Mb plik zamienił się na 3 kb... (połączone to było z brakiem miejsca na dysku C:\)

Tak więc na Polcon pojechałem z tego powodu po 2 h snu... :-/


> Tom i Staszku, udanego wykładu


Dziękujemy bardzo, wykład się raczej udał ;)


> sam mam na oku kilka wpadek w T2


Ten film to istna kopalnia ;)


> mam jeszcze sporo takich smaczków w T2


Ano właśnie ;)


Zapraszamy na następną część, a już w necie piszą, że materiału mamy do Polconu 2020 ;):):)

Pozdrawiam !

Anonimowy pisze...

Thanks foг any other infoгmatiνе sitе.
Where elsе maу juѕt I get that type of іnfo writtеn in such a perfеct means?
I've a project that I am simply now working on, and I have been on the glance out for such information.

Here is my webpage ... what is hcg injections for weight loss
My page - hcg diet drops

Anonimowy pisze...

I read this paragraph completely regarding the comparison of latest and
preceding technologies, it's awesome article.

Also visit my site - password retrieval software free



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...