czwartek, 25 listopada 2010

Problemy Opery z YouTube

Wczoraj starałem się zgrać cztery razy plik na YouTube, który miał zaledwie 700 KiB. Niestety szybko przesyłanie się przerywało, co było oznajmiane komunikatem:
    Przesyłanie nie powiodło się ze względu na nieznany błąd.


Odnosi się to do najnowszej wersji tej przeglądarki, czyli: 10.63, kompilacja 3516, platforma Win32.

Ze względu na to, że w końcu udało mi się przesłać również znacznie dłuże pliki za pomocą np. IE8 to zakładam, że to jedynie problem z przeglądarką, a nie z YouTube (choć niewątpliwie ich serwery nie działają zbyt stabilnie).


Update:
Wcześniej wspominałem o problemach z tą przeglądarką w poście Błędy w DnD w przeglądarce Opera.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...