czwartek, 8 września 2011

Allegro właśnie padło

Dziś na Allegro.pl system aukcyjny działał tak dobrze jak produkty Microsoftu, o czym się dowiedziałem przykładowo na ostatnich moich prelekcjach gdy na najnowszych wersjach Office nie działała moja prelekcja, która do tej pory działała na wcześniejszych wersjach Office'a oraz darmowych produktach konkurencji (mam namyśli kompletnie wywalanie się produktu Microsoftu, niewyświetlanie obrazków itp. co wywoływało powszechną radość publiczności).

Dziś niewiele dało się zrobić na Allegro.pl, aż w końcu wyłączyli cały system (screen z dzisiaj):


To naprawdę bardzo rzadka sytuacja aby Allegro miało przerwę techniczną w ciągu dnia, zwykle mają takie w nocy. Tym razem musiało się stać coś poważniejszego, efekty dla zwykłego użytkownika były takie jakby system stracił spójność danych i stabilność. Można też domniemywać, że Allegro zostało zaatakowane, co w dzisiejszych czasach nie jest niczym nadzwyczajnym, w końcu mój blog też jakiś czas temu miał podobny problem.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...