czwartek, 31 marca 2011

Galaxy Quest - uśmiałem się setnie ! ;)

Ostatnio obejrzałem film, który mnie jakimś trafem ominął: Galaxy Quest (1999, DreamWorks) i muszę powiedzieć, że od 1999 roku się tak nie ubawiłem ! :D to najlepsza komedia jaką ostatnio widziałem ;)

Galaxy Quest - Theatrical release poster
Theatrical release poster

Film ciekawie parodiuje serial Star Trek, ukazuje ciekawe kreacje czy indywidua ;) i do tego w jednej z tych ról znalazła się nie kto inny, ale sama Sigourney Weaver, znana choćby z filmów Obcy. W Galaxy Quest wiecznie młoda, wciela się w postać... musicie to zobaczyć :):)
Będącą całkowitym przeciwieństwem Ellen Ripley (en Wikipedia). Myślę, że taka rola ukazuje poczucie humoru Sigourney, którą muszę przyznać poznaję na nowo ;)


Galaxy Quest Movie Trailer

Film w 2000 roku otrzymał "Hugo Award for Best Dramatic Presentation", ale nie ważne są nagrody - to trzeba obejrzeć;) Ujmę to w słowach: każdy się na tym filmie ubawi, no chyba, że jest jakimś ponurakiem i nudziarzem (ale i tacy są ukazani w tym filmie;), jednak dla inteligentnego fana sf to jest absolutnie obowiązkowa lektura !;)

3 komentarze:

gorgh pisze...

zaciekawiony wpisem obejrzałem kilka dni temu film, rzeczywiscie jest niezly, przyjemne lekkie kino :)

Tdc pisze...

he he, wiesz to ja tutaj mam napisane że to blog miłośnika s-f;)
Ten film to doskonała parodia ludzi takich jak ja;)

Zresztą przed publikacją tego postu rozmawialiśmy o tym filmie na sztabie i wiele osób zgodziło się że film jest wyjątkowy.

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Рrettу! Тhis has bеen an extremеly
wondeгful post. Thanks for supрlying
thіs info.

Ηeгe is my web-sіte: hcg weight loss injections
My website - homeopathic hcg



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...