niedziela, 16 listopada 2008

Blank Firefox ??

Tak jak wspominałem ostatnio (odnośnie bankomatów), mam spore szczęście do znajdowania różnych ciekawostek w oprogramowaniu komputerowym.

Tym razem przyszedł czas na Firefoxa w wersji 3.0.3 dla Windows (Win 2k), którego ostatnio intensywnie używam. Przy ściąganiu pliku osiągnąłem coś takiego:


... jest to co najmniej niecodzienny widok:)

Jednak na tym nie koniec:


w tym momencie FF zaczął mocno szwankować - nie był bym sobą gdybym nie patrzył co się będzie działo dalej !:) Okazuje się, że po otwarciu nowej zakładki, otwierały się... dwie równocześnie !
Po zamknięciu jednej z nich przeglądarka wracała do tego co widzimy w pierwszym screenshotcie.

Fajne ? Ja mam do takich rzeczy szczęście - jeszcze nie raz zamieszczę tu podobne ciekawostki:)


Update:
Następnego dnia zainstalowała mi się najnowsza wersja FF (czyli 3.0.4).


W ostatniej naszej sesji czat, DAK podzielił się ze mną informacjami odnośnie przeglądarek internetowych.

Po pierwsze DAKowi wcześniej się zainstalował FF w wersji 3.0.4 ale nie działała mu java (to Windows 64 bitowy). Z niezadowoleniem DAK podkreśla, że uporał się z tym problemem, ale niestety wymagało to ręcznej instalacji wtyczki z javą.

Dodatkowo obecnie pracuje pod IE7 z wszystkimi łatkami i jest (o dziwo!) zadowolony. Po pierwsze IE jest znacznie szybszy od FF(!), gdyż np. flash player obsługuje wieloprocesorowość - czyli nie wszyscy będą mogli się nacieszyć tą prędkością.

DAK zauważył, że przy skrolowaniu kółkiem stronki WWW (np. takiej jak ten blog), to gdy kursor myszy natrafi w FF na film (flash) to przewijanie się zatrzymywało. Natomiast w IE7 wszystko jest tak jak być powinno.

Ogólnie DAK nowego IE7 ocenia jako "przyjemniejszy".

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...