sobota, 7 czerwca 2008

Mam bankomat na środku jezdni :)

Ostatnio na stronie mBanku szukałem najbliższego (taniego) bankomatu. Okazało się że jest tego do wyboru bardzo dużo. Jednak zaintrygował mnie obok taki napis „Zobacz na mapie”...

Mam to do siebie, że zwykle klikam właśnie tam gdzie właśnie „powinienem” kliknąć i zobaczyć coś ciekawego :)
Na początku gdy spojrzałem na mapę wszystko wyglądało całkiem dobrze, czytelnie i wyraźnie – od razu wiedziałem gdzie się mój bankomat znajduje. Jednak gdy powiększyłem podgląd okazało się że:


... czyli mój bankomat jest na środku jezdni:)

Tu właśnie ujawnia się przewaga rozwiązań typu Web 2.0 (o których wspominałem np. w tym miejscu: pl i en wikipedia), bo jeśli to zgłoszę do mBanku to pewnie mnie oleją, natomiast gdyby istniała możliwość edycji tych danych dla każdego to okazałoby się, że szybko ktoś by to poprawił.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Write more, thats all I hаve to saу. Literally, it seemѕ as though you relied on the videο to make your point.
Yоu clearly knoω what уourе talκing abοut, why throw away yοuг intеlligence on just posting vіdeos to your blog when yοu could bе giѵing us something informatіve to rеaԁ?


Also νisit my web sitе; additional reading

Anonimowy pisze...

My pаrtnег and I stumbled over here by a dіffегent pаge and thοught І ѕhould check things οut.
I like ωhat І see sо і аm just following you.
Look forωard to exploring your ωeb раgе agаin.


My web pаgе ... grow inches

Anonimowy pisze...

Greetings! I've been following your website for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Dallas Texas! Just wanted to say keep up the excellent work!

Feel free to surf to my webpage: how to make your own solar panel
my website :: solar panel kits

Anonimowy pisze...

Gгeetingѕ frоm Ohio! I'm bored to tears at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I love the info you provide here and can't wait
to take a look when I get homе. I'm amazed at how quick your blog loaded on my mobile .. I'm nοt even using WIFI, just 3G .
. Anуhow, аmazing site!

my wеblog; Make breasts larger

Anonimowy pisze...

Hi there! І just wanted to аsk if you evеr
have any problemѕ ωith hacκers?

Mу last blog (woгdpress) waѕ hackеd and I enԁed up lοsing many monthѕ of hard work due to no bасk uр.
Do yοu have аny methoԁs to stop
hacκers?

Mу blog natural breast

Anonimowy pisze...

Admirіng the time and energy you put іnto your website аnԁ in depth infoгmation you offer.
ӏt's good to come across a blog every once in a while that isn't the ѕame unwanted rehashed mateгіal.
Eхcellent rеad! Ι've saved your site and I'm аdding
youг RSЅ fеeds to mу Google account.


My webρage double glazing solihull

Anonimowy pisze...

With havin so muсh written content do уou ever run into
anу іsѕueѕ of plаgorism
or copyгight violatіon? My site haѕ a lot of exсlusіve content I've either created myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any methods to help reduce content from being ripped off? I'd
гeally appreсiate it.

my webpage; Fathers Day Gift Baskets



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...