wtorek, 29 kwietnia 2014

Czy smartfony są jeszcze telefonami?

Piszę te słowa jako mocno doświadczony człowiek:
    Nie, nie są telefonami ! :/
Wczoraj wieczorem wylądował na lotnisku kolega z zagranicy, miał się stawić, tu u mnie był misternie ułożony plan różnych rzeczy i... i nie mogłem się z nim skontaktować...

Napisałem e-mail, no co prawda smartfony mają internet, a nawet przeglądarki internetowe, ale co z tego? Skoro smartfon nie działa?

Próbowałem zadzwonić, no ale bateria przecież padła...

Przez 3 godziny nie mogliśmy się ze sobą skontaktować, a potem to już wiele rzeczy przepadło...

W ostatnim czasie miałem wiele takich sytuacji, jak ta powyżej opisana. Ktoś myślał że ma telefon i musiał być dostępny w konkretnym momencie, ale... nie był...


Dlatego powiem tak, smartfon nie jest telefonem, bo telefon komórkowy kupujemy aby rozmawiać i aby być w kontakcie, jeśli tak podstawowej funkcji nie potrafi spełnić smartfon - to znaczy że nie spełnia podstawowej funkcji telefonu - czyli telefonem nie jest!

...co najwyżej udaje telefon.



Dziękuję za uwagę, do następnego postu;)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...