poniedziałek, 16 maja 2022

Ukraina na szóstym miejscu

Spojrzałem sobie na statystyki bloga i te wyświetlane są maksymalnie w okresie 2011-2022. W zakładce "Najczęstsze lokalizacje" jest mapa świata i zaznaczone są kolejne kraje.

Zaskakujące dla mnie jest to, że już na szóstej pozycji znajduje się Ukraina.

Przed Ukrainą znajdują się największe, najistotniejsze państwa świata + Polska, więc to że akurat Ukraina znalazła się zaraz po nich jest dla mnie niezwykłe.

Przykładowo brakuje w zestawieniu: Litwy, Białorusi, Czechów, Słowaków, czy innych krajów regionu.
Ukraińskie dziewczyny w tradycyjnych strojach

Za Ukrainą znajdują się: Szwecja, Japonia i Rumunia. Na końcu jest pozycja pozostałe kraje, które mają około pięciokrotnie większe wyświetlenia od Ukrainy.

Jeśli te tysiące wyświetleń mojego bloga z Ukrainy, przekładają się na faktyczne czytanie mojego bloga przez nich (chodzi tu o zagadnienia techniczne, które są niejednoznaczne) to:
    bardzo Wam dziękuję, bardzo mi miło i jestem tym naprawdę zaskoczony;)
Myślę, że czytanie mojego bloga w innych językach, może być bardzo problematyczne, bo często stosuję słowotwórstwo, którego nie da się przetłumaczyć (automatycznie) oraz pewnie też często trudno jest zrozumieć co miałem na myśli. Dodatkowo często też pisze w sposób zawiły, nazwałbym to artystyczny, bawię się słowem i zdaniem - też nie wiem jak z tym radzi sobie translator.
Z pewnością możliwości automatycznej translacji - bardzo się ostatnio poprawiły, więc pewnie można z grubsza zrozumieć co chciałem napisać;)

Pozdrawiam! Chwała walecznej Ukrainie!

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...