sobota, 25 czerwca 2022

Nasz wróg nasłany po raz kolejny...

Coraz więcej komentatorów podkreśla, że Francja i Niemcy jak ognia boją się, że Ukraina wygra wojnę z mordorem (ten post pisałem 4 VI, ale dziś już się o tym coraz głośniej mówi). Jest to dla nich tak dramatyczna sytuacja, ponieważ diametralnie zmieni układ sił w Europie, a znienawidzona (od dziesięcioleci!) Polska zyska na sile w sposób zasadniczy.

Wczoraj obiegła media informacja (pisłem te słowa na początku miesiaca), że:
    Przewodniczący PO skomentował też słowa Ursuli von der Leyen pod jego adresem, które padły w przemówieniu, gdy ustępował ze stanowiska przewodniczącego Europejskiej Partii Ludowej.. „Gdy znów się spotkamy, zobaczę cię, jak powiedziałeś, jako premiera” – powiedziała szefowa Komisji Europejskiej. Z kolei na Twitterze napisała, że Tusk „uosabia nasze wartości”, a „teraz wraca do swojego kraju, aby ich bronić”.

    źr. Słowa von der Leyen z Rotterdamu wywołały poruszenie. Tusk: Nic o premierowaniu nie mówiłem (www.wprost.pl 3 VI 2022)
Jeżeli była minister niemieckiego rządu pisze na ćwierkowniku "teraz wraca do swojego kraju, aby ich bronić" (czyli bronić Niemcy a nawet całego UE przed Polską!) to należy to rozumieć, że po raz kolejny Niemcy wysyłają swojego rumpelstiltskina, aby niszczył w Polsce co się da, aby nas powstrzymać!

Pisałem o tym niedawno w poście: Jak wróci to będzie cyrk!


Ta determinacja w wysyłaniu różnych dziwnych ludzi do Polski w ciągu ostatnich dziesięcioleci pokazuje jednoznacznie, jak bardzo Niemcy boją się niezależnej i silnej Polski, a obecnie potencjalnej unii polsko-ukraińskiej. Odnośnie dziesięcioletnich zapędów w tym kierunku przeczytać możemy tutaj: Niemiecki rząd chciał rozbić polskie partie. Ujawniono meldunek wywiadu RP (www.tvp.info, 21.05.2022)


Shrek Forever (2010) Rumpel królem Zasiedmiogórogrodu

Dziś rumpelstiltskina obawiać się nie ma co, ale upór naszych wrogów jest już bardzo groźny.


Update:
O tym, że Niemcy "nie grają z nami", mówił generał już w styczniu - o czym wspominałem w poście: Spełnione przepowiednie wojenne cz. 5 Generał .


Update:
O potencjalnej unii polsko-ukraińskiej pisałem chyba jako pierwszy, bo już 3 marca: Jesteśmy w przededniu nieoczekiwanego.


Update:
W ostatnich tygodniach w internecie aż huczy od nagrania zawierającego:
    To jest tak upiorna myśl, że ja będę tam z powrotem siedział... na tej Wiejskiej
Mamy tu stwierdzenie wypowiedziane w prost, że: 1. nie chce 2. że co z tego że nie chce skoro musi 3. a jak musi to ktoś mu to rozkazał...

Internet teraz, a ja o tym pisałem już 25 czerwca! Chyba warto mnie czytać, skoro wyprzedzam wydarzenia, o których cała Polska obecnie mówi?;)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...