piątek, 24 lutego 2023

Upłynął rok barbarzyńskiego bestialstwa mordoru...

NIESTETY! Upłynął już rok od niczym nie sprowokowanej bestialskiej napaści na naszego sąsiada. Trudno mi ubrać w słowa to co się wydarzyło, gdyż jestem ogromnym zwolennikiem wolności (ale nie takim z TV, któremu fundacje płacą za plecenie truizmów), poszanowania ludzkiej godności, a w tym wypadku również poszanowania nienaruszalności terytorialnej.

To co zobaczyliśmy na tej wojnie, przechodzi ludzkie pojęcie, nie ma to nic wspólnego z cywilizacją, jaką próbowano nam tutaj promować całymi dziesięcioleciami (ponoć mordor ma masę wspaniałych artystów, ma piękny język itp.).

Zaprzecza to również jakimś mrzonkom o światowym pokoju i bezpieczeństwie - o czym pisałem ostatnio w poście: NATO i B9 na szczycie i u szczytu, gdzie cytowałem mój post z 2010 roku, czyli z czasów, gdy takie brednie lały się tonami nam z telewizorów i innych wiadomości.

To co widzimy gwałci wszelkie umowy międzynarodowe oraz wszelkie szaleńcze wizje np. polityki niemieckiej ostatnich lat (problemem są pokojowi adwersarze) i pobożne życzenia o nowym człowieku i nowej wizji świata bez wojen.

Dlatego, że całym sobą jestem za pokojem i cywilizacją - a nie destrukcją, wielokrotnie protestowałem na tym blogu przeciwko tej przemocy i złu w najczystszej postaci!

W poście Za wojnami stoi perfidny świat gigantów finansjery, cytowałem komentarz, który przypadkiem znalazłem:
    Zagłębiając się w temat wojny czuję bezsilność, bezradność na granicy rozpaczy. Mózg odmawia postrzegać wydarzenia jak rzeczewistość, wszystko wydaje się surrealistyczne, wydaję się strasznym snem. Istnienie świata bezsensownym. Świata pełnego przemocy i obojętności. Wyobraźnia maluje sceny przemocy nad cywilami, w tym dziećmi. Zaciskają się pięści, a po policzklach płyną łzy
Przedstawiłem również: Jedenaście prawd o agresji zbrojnej - Wolność w Remoncie. W poście tym zawarta jest ciekawa i urozmaicona odpowiedź na pytanie: dlaczego Rosja już dziś przegrała wojnę?

Protestowałem też, przeciw indolencji (często ogromnej głupocie: Komicy w UE u steru...) i braku działania największych międzynarodowych organizacji (już 2 maja):
    Przypomnę, że mamy NATO, mamy OBWE, mamy ONZ, mamy też UE oraz masę różnego rodzaju fundacji, stowarzyszeń i think tanków na całym świecie, które stoją na pieczy tego, aby właśnie żadna wojna nie mogła wybuchnąć...

    nadal nic nie robi się, aby natychmiast tę hekatombę zakończyć!!!!;((((
Wtedy te słowa były ostatnim momentem na działania pokojowe, bo dziś chyba wszyscy są już świadomi, że obecnie tej wojny w sposób pokojowy nie da się zakończyć...

Winowajcy to np.
  1. ONZ - Ogarnięci Natarczywym Ziewem

      Upłynęło 230 dni regularnej, bestialskiej wojny na Ukrainie i tylko ja dostrzegam państwo, które nie miłuje pokoju i nie jest w stanie wypełniać [oenzetowskich] zobowiązań????

  2. Barbarzyństwo Unii Europejskiej

      Niestety! Barbarzyństwo tych krajów UE przeliczyć można na trupy z wojny na terenie Ukrainy...

      Nie można o tym jedynie mówić, należy działać! Należy srogo ukarać Niemcy i Francję, nawet zawieszając ich członkostwo w UE...
      (...)

      Ta hańba UE nie zmaże się przez setki lat...
W poście Sankcje, sankcje i... co dalej? - jako jedyny i pierwszy napisałem:
    (...) mamy już 100 dni wojny (...) mamy wielu miłośników biznesu z mordorem, więc sankcje są łagodzone, mają ogromne jak jezioro dziury oraz są opóźniane tak długo jak to się da (...)
Ciekawe, że nie spotkałem się nigdzie z bardziej ostrymi ocenami ludzi, którzy są opłacani dziesięcioleciami na swoich posadach i wszystko poszło w...

Nikt ich nie gani, nikt nie ocenia??

W maju pisałem:
    Może to nie są tzw. organizacje pożytku publicznego, tylko organizacje braku pożytku publicznego... albo organizacje przemielania publicznej mamony???
Nikt nie żąda zwrotu pieniędzy wpakowanych w taką instytucję jak ONZ, której przypomnę celem powstania było przeciwdziałanie wojnom! (a jak cytowałem ostatnio obecnie cofnęliśmy się do etapu lat 80-tych, w których mocarstwa używały straszaka atomowego).

No ale przecież darmozjadów należy rozliczyć - prawda??


Szczególnie w obliczu barbarzyńskiego i bestialskiego ludobójstwa!

Cały świat śpi??

...a tam ludzie giną, są wyniszczani, torturowani!!!

W linkowanym już poście z maja napisałem:
    Wielka szkoda, że zabierali się za walkę o pokój, o prawa człowieka - ludzie kompletnie do tego nieprzygotowani (niewystarczająca edukacja i brak rozumu), a kierowani byli przez ludzi, którzy nie rozumieli tych mechanizmów! Popełniono wiele błędów systemowych! UE ma nawet kartę praw człowieka (Wikipedia) - i wszystko w błoto! Czy ta karta praw z UE uchroniła europejskie i ukraińskie kobiety przed gwałtem, cichym konaniem gdzieś w piwnicy?????

    Dodatkowo UE powinna w góra dwa dni przyjąć Ukrainę, a nie w 2024 roku!
    I CO TAM ROBICIE W UE??? NAD CZYM MYŚLICIE???

    Może nad tym jak zarobić na kryzysie energetycznym??? Albo jak upchnąć komuś broń w dużej ilości???
Niestety odpowiedź na pytanie o czym oni myślą w UE ostatnio nadeszła: Jej świetlistość Urszula. Czyli okazało się, że moje słowa o tym, że chcą zarabiać na kryzysie energetycznym - nie były wzięte z sufitu...



Na początku tej wojny, szybko zająłem się tym wszystkim co się dzieje na Ukrainie, np. w poście Dziki wschód (5 III 2022), napisałem:
    Jednak naprawdę wstrząsająca jest kolejna informacja, że Putin nasłał na bardzo sprawnego i skutecznego prezydenta Ukrainy - najprawdziwszych zamachowców! Jakiś czas potem poinformowano, że miały miejsce co najmniej trzy zamachy na jego życie...
Od pierwszych dni bardzo wysoko oceniałem działania wojenne prowadzone przez bohatersko broniących się Ukraińców: Ukraińska taktyka pancerna (4 III 2022). W tym poście oceniałem wczesne działania wojska Ukraińskiego pod względem taktycznymi i strategicznym:
    Ukraina! Brawo! Brawo! Brawo!
Trudno ich nie doceniać, szczególnie teraz po roku zaciętych walk, bo wytrzymać rok z tak ogromnym przeciwnikiem to jest naprawdę ogromne osiągniecie (równiez dyplomatyczne). Odsyłam do filmiku w tym poście, bo jest tam szczegółowa analiza tamtych wydarzeń przeprowadzona przez generała Waldemara Skrzypczaka.

Na samym początku wszyscy (cały świat) wyczekiwaliśmy co się stanie. Co zrobi mordor, jak będą się bronić Ukraińcy.

Na całe szczęście działali mądrze co właśnie potwierdza wspomniany generał, bo mogło być inaczej...

Co gorsze nawet, niektórzy oczekiwali tego jak niemcy, którzy już pierwszego dnia twierdzili, że mordor zgniecie Ukrainę momentalnie...

Na całe szczęście tak się nie stało...

Tym bardziej, że byłoby naprawdę bardzo źle gdybyśmy od roku mieli wojska mordoru przy naszej granicy...

Ukraina okazała się: silna, mądra i bardzo waleczna!

I naprawdę chwała im za to!!!

W Polsce cenimy takie wartości, dlatego wszyscy wspieramy Was w tej walce na wszystkie możliwe sposoby!

Pojawiło się też wiele podziękowań oficjalnych, ale też takich od serca - jak film w poście pt. Pomagam Ukrainie.

Przez ten rok, starałem się relacjonować sytuację tak bardzo rzetelnie jak się tylko da. Bo przyznać trzeba, że to co się dzieje na wojnie przechodzi ludzkie pojęcie (choć oczywiście są różne wojny - ta jest niestety BESTIALSKA!!!) i ci którzy wiedzą coś o tym - zdają sobie sprawę, że pomimo ogromu wojennej tematyki w np. TV - to jednak najdrastyczniejsze informacje oraz obrazy - nie są nam pokazywane...

Ale dla nich są niemal codziennością!!! ;-((((((


Bardzo optymistyczną wizję przedstawiłem już 3 marca ubiegłego roku, zauważając że Jesteśmy w przededniu nieoczekiwanego.
Dlatego drodzy Ukraińcy - jesteśmy z Wami! Cały cywilizowany świat Was wspiera, rozumie i robi co się tylko da, aby zakończyć tę wojnę!

Ci którzy tego nie robią, albo chowają ogon, nabierają wody w usta - okryją się hańbą na wieki!!!
Jak pisałem 2 maja:
    To wszystko to prawdziwa bierność! To jest prawdziwa znieczulica i okrucieństwo! To jest prawdziwy powód wojen!

Życzę Wam i nam, aby więcej do wojen nie dochodziło, aby wreszcie zapanował pokój - aby triumfował rozsądek i rozwój. Aby zapanowała miłość braterska w Europie i na całym świecie!

Tego gorąco wszystkim życzę!

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...