piątek, 14 października 2022

Uwaga! W TV ostra retoryka wojenna

Coś się porobiło, ja od lutego piszę ostre i szczere posty o wojnie, gdy w TV świergolono i usypiano społeczeństwo.

Teraz w TV lecą już na ostro, prawie jak ja... Lecą scenariusze jądrowe bez opamiętania, a jeszcze dodatkowo podsycają to najbardziej wpływowi politycy świata - od strony mordoru straszą (terror), a od strony cywilizacji odpowiadają pięknym za nadobne, np. "Mamy dobre informacje wywiadowcze". Szef NATO wymownie o groźbach nuklearnych (natemat.pl; 13 X 2022).

Zabawne w tym jest to, że zapraszani do studia TV eksperci mówią dokładnie to co ja pisałem tutaj już na przełomie lutego i marca np. w poście: World's fog of war.

Ciekawie jest tak słuchać swoich zakurzonych argumentów w TV;) Ale właśnie, dlaczego zakurzonych? Dlaczego oni to wszystko mówią z tak dużym opóźnieniem??

Przypomnę, że na tym blogu jest masa treści, które pojawiały się na długo nim ktokolwiek odważył się o nich powiedzieć w mediach mainstreamowych. Oto jeden z przykładów: Bez problemu - ja Wam pomogę! (29 V 2015).

Tu jeszcze ciekawszy przykład: Platforma Ludowa - prawdziwe oblicze? (29 III 2011), bo jak czytamy np. w Tomasz Lis i jego zarobki. Te sumy przyprawią cię o zawrót głowy! (www.pomponik.pl) - aż 4200 osób musiało płacić na pensję Tomasza Lisa w TVP.
Gość tak niekompetentny, że czytając moje stare posty mógłby prowadzić swój program w TV na o niebo lepszym i aktualniejszym poziomie;)))

...jakoś mi nikt tyle nie chciał płacić za tego bloga, ale chyba zasługuję na kilka razy więcej?;)
Jak myślicie?;)


Wracając do ostrej retoryki: nie panikujcie!

Straszenie mordoru atomem to czysta forma terroru międzynarodowego.

Ma to na celu przestraszenie społeczeństw krajów cywilizowanych.

Więc bądźmy mądrzy - nie panikujmy i nie lękajmy się!

...bo o to im chodzi.

Będę szczery: w najbliższych miesiącach (jak zapowiadałem) będzie duża eskalacja takiej retoryki, ale:

Głowy do góry!;) Nie dajmy się im!;)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...