środa, 6 marca 2019

Straciłem TV cyfrową...

Kilka minut temu straciłem TV cyfrową (mam w Multimediach), nic się nie stało raptem znikł obraz i dźwięk, mogę cały czas nawigować, przeglądać program (czyli program CPU wykonuje poprawnie). Dobrze, że akurat nic ważnego nie oglądałem...

Wyjściem z tej fatalnej sytuacji niestabilnej pracy TV Cyfrowej byłaby TV analogowa, bo ta w sytuacjach takich usterek zwykle działała bez problemu, niestety od 1 marca Multimedia zlikwidowały wszystkie kanały analogowe... gratuluję świetnej decyzji! Teraz będę tracił wszystkie ważne bramki, początki i końce filmów itp. a wcześniej TV analogowa ratowała mnie, niczym Linux, jak Windows przestawał działać...


Update:
Po około 10 minutach TV powróciła samoczynnie, niestety gdybym coś oglądał to bym stracił wątek (albo gola ;) ), wiec pewnie przestałbym już to oglądać (tak mam w zwyczaju).
Ale głupotę zrobili z tym wyłączaniem TV analogowej...
Efekt tego będzie taki, że po prostu będę jeszcze mniej oglądał telewizji...

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...