poniedziałek, 3 października 2016

Te reklamy są przerażające...

Patrzę, patrzę na tego bloga i oczom nie wierzę co tu się dzieje...

Dlatego wyjaśnię o co chodzi: jakiś czas temu wprowadzałem zmiany w ustawieniach tego bloga i coś zgrzytało, coś nie działało. Okazało się że wiele opcji nie działa lub działa połowicznie, a jest to pewnie spowodowane wieloma zmianami technicznymi, jakie zostały wprowadzone w tym blogu (od czasu jego utworzenia) oraz innych usług Google.

Starałem się ratować sytuację, nie wiem czy mi się to udało... Przykładowo okazało się że system reklam na blogu właściwie jest w dawnej wersji, ale tak jak by go nie było. Gdy zacząłem go zmieniać to UWAGA przeszedłem przez proces rejestracji tak jakbym nigdy tego nie robił!

Potem okazało się, że obecny system Google kompletnie nie jest kompatybilny z tym co jest na blogu, klikałem w różne rzeczy i czasami to działało, czasami nie. Dlatego jedyne co działało to właśnie to co teraz widzicie...

To jest niedopuszczalne, wiec (mam nadzieję że) niebawem postaram się to naprawić...

...choć nie wiem czy to będzie możliwe, bo obecnie gdy wejdę w ustawienia tzw. "Układ" często pojawia mi się pusta strona z boksem "Favikona"...


Update:
Już przesunąłem jedną reklamę, nie wiem jak wyłączyć te pozostałe między postami (bo to jest w ustawieniach ogólnych bloga, a nie w "Układzie"... pomyślę o tym potem.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...