środa, 22 listopada 2017

Uwaga niebawem konkurs!

Witam Was serdecznie, tym razem nowość od wczoraj blog ma nowy motyw graficzny (gotowy dostępny dla blogerów) - zmiana nieplanowana, bo ten wcześniejszy sprawiał tak dużo problemów technicznych (był chyba tak stary jak ten blog!), że mi je zgłaszaliście - za co dziękuję!

Ale do rzeczy!;)

W niedzielę rusza konkurs blogowy!


Gorąco Was na niego zapraszam, bo mam już dość pokaźną ilość sponsorów, którzy mają dla Was wartościowe oraz fajne nagrody! (przy okazji jak ktoś chce zostać sponsorem to zapraszam!;))

Nagrody są pomyślane o Was, czyli o osobach, które mają podobne zainteresowania co ja;) Konkretna nagroda będzie przyporządkowana do konkretnego pytania, więc będzie można zawalczyć o coś konkretnego;)

UWAGA!
Proponuję przejrzeć bloga (macie czas do niedzieli), dowiedzieć się nieco o mnie, o samym blogu, a szczególnie należy przyglądać się jakimś nietypowym dla bloga rzeczom bo może paść o to pytanie. Im coś bardziej dziwnego znajdziesz, tym większe szanse, że w konkursie pytanie będzie dotyczyć właśnie tej ciekawostki!

Dodatkowo z boku uruchomiłem ankietę, gdzie dałem Wam możliwość spełniania życzeń :)

Miłego czytania, mam nadzieję, że pytania konkursowe będą zadaniami, których wykonanie będzie dla Was przyjemnością;)


Update 26 XI:
Głównymi sponsorami nagród są:

Pixel


Retronics (fb)

Będą też inne nagrody do wygrania, konkurs rusza już niebawem, zapraszam!;)


Update:
Konkurs wystartował!;)

3 komentarze:

Peri Noid pisze...

I gdzie ten konkurs? Niedziela jest, konkursu brak ;-)

Tdc pisze...

Będzie dziś wieczorem, ale na razie jeszcze jest pewna rzecz do znalezienia na moim blogu, to już ostatnie godziny!!! dlatego zamiast pospieszać to daję Wam jeszcze czas na poszukiwania, zegar tyka...
tyk..
tyk..
;)

Tdc pisze...

Uwaga, konkurs rusza już niedługo, dzień się kończy więc zaraz, zaraz...



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...