poniedziałek, 27 czerwca 2022

Urodzinowa Loteria LEGO się posypała...

Niestety tegoroczna edycja loterii LEGO ma bardzo poważne problemy techniczne. Zgłaszam to komu się da i organizatorzy loterii (to nie jest firma LEGO) zapewniają mnie że wszystko jest całkowitym porządku.

W końcu otrzymałem od nich zapewnienie, że: strona WWW działa poprawnie, że bardzo mamy obciążone serwery bo ludzie pod koniec loterii bardzo się uaktywnili, nie rozumiemy o co Panu chodzi, nie wiemy o co chodzi z tym co podesłał nam pan w załącznikach.

Bardzo rozbawiło mnie to, więc w odpowiedzi napisałem do nich, nawiązując do tego, że wczoraj loteria się oficjalnie zakończyła:
    To bardzo ciekawe, że stronka loteryjna działa poprawnie...
    Bo ja dziś cały dzień rejestruję mój ostatni paragon, a przecież loteria się wczoraj skończyła! A ja wykonałem już z 200 (dosłownie!) kliknięć "wyślij" - jak nie wierzycie to zobaczcie na załącznik ((filmik)), tak sobie dziś klikam "wyślij" od wczoraj!!

    I będę tak klikał, mam nadzieję że pewnego dnia nastąpi poprawna rejestracja mojego zgłoszenia z ostatniego dnia funkcjonowania loterii...

    ps. jeśli loteria się już skończyła, to nie sądzę aby serwery były dziś tak bardzo obciążone...
Na koniec napisałem im, że mogę im udostępnić pulpit, jeśli dalej są przekonani, że wszystko działa w najlepszym porządku;)


Update:
W odpowiedzi na mój e-mail napisali, że jednak odnotowali kwestię tego że strona loterii źle działa. Dobre i to. Podesłali też wszystkie moje zgłoszenia, tak abym mógł sprawdzić czy wszystko się zgadza. To faktycznie kluczowe, bo skoro ostatnią rejestrację mogę prowadzić do dziś (kilkanaście dni od zakończenia loterii) to nie mam pewności, które zgłoszenia zostały zarejestrowane. Dla innych uczestników to również jest dobra informacja, bo skoro chętnie podsyłają informacje z systemu to każdy może sobie wszystko sprawdzić.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...