wtorek, 22 grudnia 2009

I jak tu nie kupować w internecie

Ostatnio wspominaliśmy o nowym miesięczniku komputerowym (w tym miejscu), w którym jest artykuł o cenach w internecie itp. Autor opisuje tam np. zbyt przesadzone zaniżanie cen aby mała firma zaistniała w porównywarkach cen. Jednak to co wczoraj mnie spotkało w hipermarkecie ukazuje jeszcze inny aspekt tego tematu...

Zostałem poproszony o bardzo konkretny zakup "pod choinkę", dlatego udałem się do hipermarketu E. Leclerc i cena jaką zapłaciłem po prostu mnie przeraziła ! Przepłaciłem ~50% !


Tu można sprawdzić jakie są obecnie ceny tego artykułu na Allegro (około 30 zł, mniejsze od 30 też są).

Rozumiem to tak, że często hipermarkety liczą na to, że większość kupujących w określonej kategorii towarów, po prostu nie zauważy, że przepłaca 50%...


Update:
A jednak sobie nieco odbiłem ;)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...