wtorek, 2 grudnia 2008

Lokata na 0%;)

mBank ostatnio wprowadził specjalną lokatę, z okazji swoich urodzin, czyli "mLOKATA urodzinowa z oprocentowaniem 8,08%". Zwykła mLOKATA lub rachunek oszczędnościowy w tym banku ma oprocentowanie około 6% (zależy od typu), jednak ta oferta posiada lepsze warunki.

Jest jedynie jeden haczyk, przy zakładaniu (kilkudziesięciu) innych mLOKAT, wystarczy mieć kilkaset złotych, jednak ta lokata wymaga minimum 10 000 zł.

Tak jak to niejednokrotnie wspominałem (np. bankomat, FF itp.), ja lubię robić to co może nie każdemu przyjdzie do głowy, więc tym razem spróbowałem swoich sił w lokatach;)
Wprowadziłem sumę mniejszą od 10 000 zł i próbowałem założyć właśnie tę specjalną lokatę. Robiłem to głównie dlatego, że przy tej czynności nie było żadnej informacji na temat warunków itp. (informacje na ten temat znajdują się w zupełnie innej części serwisu). Tak oto się to skończyło:

Lokata założyła się, lecz była oprocentowana na 0% ;):)
Na szczęście to jest wiodący bank internetowy i zakładanie oraz kończenie lokat można bezproblemowo wykonywać z częstotliwością niemal łącza internetowego;)

Sprawdziłem też jak się to ma z innymi lokatami i okazało się, że podobnie się dzieje dla innych lokat, gdy suma spadnie poniżej 500 zł. Wygląda na to, że przy lokatach w tym banku trzeba mieć minimum takie środki.

Jest to też uwaga dla wszystkich użytkowników kont, bo pomylić się może każdy. Dlatego po założeniu lokaty, lepiej sprawdzić jej oprocentowanie;):)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...