wtorek, 30 grudnia 2008

6 dni bez netu :(

Niestety ale z samego rana 24 grudnia coś przerywało w TV więc wnoszę, że ktoś chciał się podłączyć do mojej kablówki (w tym gorącym okresie telewizyjnym) od tamtej pory do dnia dzisiejszego pozbawiony byłem netu :-( !! telefonu (VoIP), a obraz na wielu kanałach był fatalny - co ciekawe nie miałem nawet jak powiadomić kablówki bo z tel. komórkowego nie zawsze da się dzwonić na numer 0 801 (numeru stacjonarnego do Wrocławia nie miałem i nie mając netu nawet nie miałem jak go zdobyć, kiedyś na wszystkich pismach od UPC był numer 9xxx, ale obecnie nie jest on aktualny, a nowego jakoś tak chętnie nie podają...).

Po zgłoszeniu przyszedł jeden technik, potem następnego dnia drugi, który stwierdził "akurat na mnie musiało trafić na święta! :-/", a netu jak nie było tak nie było. Zadzwoniłem do nich z KATEGORYCZNĄ reklamacją, a oni oczywiście mieli mnie w GŁĘBOKIM poważaniu, nawet gdy powiedziałem, że rezygnuję i przechodzę do "multimediów". Powiedzieli, że będę musiał wpłacić odszkodowanie od odstąpienia od umowy lub płacić za (niedziałające !) usługi do lutego !!!
Z czego wynika, że jak wszystko działa w UPC/Chello to jest ok, ale jak przestaje to można liczyć na FACHOWĄ obsługę klienta...

Powiedzieli, że w niedzielę przyjdzie jakaś super ekipa naprawcza i właściwe to można się było zastanawiać czy taka w ogóle istnieje, bo do wczoraj nikt nie zadzwonił nawet ani do drzwi ani na telefon komórkowy jaki otrzymali. Dziś magicznie wszystko już działa, jednak pozbawienie np. telefonu stacjonarnego na święta jest niedopuszczalne, podobnie jak traktowanie klientów przez UPC, dlatego na szczęście jest wolny rynek i zwiewamy od tej krnąbrnej i zadufanej firmy przy najbliższej okazji.

Załatwić ten problem można było tak prosto, bo przecież my nie mamy do nich żalu że nastąpiła jakaś awaria (choć to już któraś z rzędu ostatnio) lecz to jak oni nas traktują, nawet dopraszanie się o jakiś bonus aby zatrzymać klienta, który chce zwiać do multimediów - nic nie dało. Skoro jesteście tacy - to bye !


ps. za to ja nie próżnowałem i powstały zalążki dwóch nowych tekstów - myślę że dość odkrywczych.


Update:
Temat był już poruszany w postach:
    * Reklamacja w UPC :-( 18 luty 2009
    * UPC dalej sobie robi jaja... :( (12 luty 2009)
    * Witam wszystkich poprzez Multimedia! (29 styczeń 2009)
    * Multimedia Polska - interesująca oferta (21 styczeń 2009)
Następne teksty w przygotowaniu...

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...