czwartek, 18 grudnia 2008

Gwiezdne Wojny jutro w TV! oraz ...

Jutro czyli w piątek jest kontynuacja gwiezdnej serii w TVP2. Jak wspominałem wcześniej (Gwiezdne wojny w TVP), emitowane były epizody: I, II, III, IV i... raptem przerwano, co oczywiście spotkało się z odpowiednią reakcją widzów, fanów – co było głównie widoczne w internecie. Jednak jak się dowiedziałem z dobrze poinformowanego źródła cała sprawa była kontrolowana zdalnie przez G. Lucasa – być może nawet osobiście.


Zwiastun The Empire Strikes Back (en) (link na YT)

W piątek wyemitowany zostanie V epizod serii zatytułowany „Imperium kontratakuje”, który uznawany jest za najlepszy ze wszystkich, a jak wielu podkreśla – jest to część tak dobra bo... nie była reżyserowana przez Georga Lucasa (a ten podobno był bardzo niezadowolony z tego co zobaczył w tym filmie !). Natomiast w następny piątek (świąteczny) będzie wyemitowany VI epizod czyli „Powrót Jedi”.

Jednak w nowym roku czeka nas coś ekstra ! Jednak nie wiem co... gdyż jak to G. Lucas ma w swoim zwyczaju wszystko jest tajemnicą. Tak jak mówiłem George Lucas dogadał się z TVP i na tych filmach się nie skończy. Domyślać się możemy, że np. w styczniu TVP wyświetli najnowszy (i jedyny) serial familijny GW „Wojny klonów”, który obecnie jest emitowany na Cartoon Network w USA. Czy to będą wszystkie planowane atrakcje ? Tego nie wiem, a szczerze mówiąc bym sobie tego życzył gdyż kinowy pilot serialu mnie raczej rozczarował;) Znacznie bardziej od filmu podoba mi się ten zwiastun:


Zwiastun Wojen klonów (link na YT)

Odnośnie samego serialu to pierwszy sezon emitowany w CN składa się 22 odcinków, obecnie w fazie produkcji są odcinki do 40, a wszystkich zaplanowanych ma być 100. Każdy z odcinków twa jedynie ~20 minut.

Czy obecne emisje nowej i klasycznej trylogii w TVP są wstępem do emisji całego serialu ? Zobaczymy już niebawem!:)



Update:
Ostatnio opisywałem błędy w tłumaczeniu III epizodu Gwiezdnych Wojen wyemitowanego w TVP.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...