wtorek, 10 grudnia 2019

No i mamy! Premiera książki

Nie było mnie tu od dawna, ale nie obijałem się;)

W ostatni weekend na Silly Venture w Gdańsku odbyła się "prapremiera" książki prof. Piotra Mareckiego, zapraszam do nabycia:
Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny. Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce (bonito.pl)


Na Silly Venture była możliwość otrzymania autografów autorów, w tym mojego, oryginalnego, na życzenie;) Jak ktoś się nie załapał to pewnie będzie możliwość na Pixel Heaven 2020;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czołem Tomek.

Gratulacje!!! :D
Cieszę się, że ktoś wydobył z Ciebie wiedzę na temat retro i ułożył to w sklejone ze sobą kartki. Cieszę się, że taka pozycja powstała, nie mam pojęcia jak odbierze to młode pokolenie, ale dla starych grzybów, wapniaków (jak my :P) nieraz pewnie powrócą wspomnienia.
Muszę się kiedyś zapoznać z lekturą.

Najlepszego.

P.S.
Zaglądam tu sporadycznie, ostatni post wisiał naprawdę długo, dziś wchodzę, a tu taki smaczek. :)

Tdc pisze...

Bardzo dziękuję, bardzo mi miło. Faktycznie Piotr Marecki wraz z współpracownikami stworzyli coś myślę wartościowego;) Dlatego życzę miłej lektury, nie powinieneś być rozczarowany;)

Również życzę wszystkiego dobrego!;)

Tdc



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...