czwartek, 11 września 2008

SW: THE CLONE WARS – w kinach !

26 września będzie miała miejsce polska premiera kinowa "Wojen Klonów" (tak jak wspominałem o tym już w maju), dlatego tradycyjnie mam zamiar zaprosić Was na wspólny wypad do kina !:)

Tym razem będzie to zupełnie nowe podejście do Gwiezdych Wojen gdyż będzie to coś na kształt Shreka, czyli nie będzie tam aktorów (pełnometrażowa animacja komputerowa). Trudno powiedzieć, aby był to eksperyment, bo już wcześniej na np. Cartoon Network były emitowane czysto rysunkowe Gwiezdne Wojny (i trudno ich nie docenić), nie mniej jednak to coś innego i trudno powiedzieć co z tego wyjdzie...

Nowa część Gwiezdnych Wojen będzie opowiadać historię samych wojen klonów. Właściwe w dyskusjach odnośnie nakręcenia epizodów I, II i III najczęściej mówiono, że właśnie zbyt nudny został dobrany moment czasowy, że właśnie wszystkie te 3 epizody powinny zostać usytuowane w tym przedziale czasowym, co najnowszy film. Dlatego jedno jest pewne: akcji i wszelkiego rodzaju walk nam nie zabraknie !

Jak to wszystko ostatecznie wyszło, zobaczcie tutaj, oto drugi zwiastun tego filmu (link do YT):

Jak widać w filmie pojawiają się nowe postacie, których jeszcze nie mieliśmy okazji oglądać na dużym ekranie, choć miały się one pojawiać we wcześniejszych epizodach, ale ostatecznie zostały pominięte.
Mam nadzieję, że udało mi się Was zainteresować ;)


Proponuję aby spotkać się w tym samym kinie co poprzednim razem (czyli w Arkadii Al. Jana Pawła II 82), ale czasu mamy dużo i jeżeli ktoś ma jakieś inne propozycje to proszę w komentarzach głosować.
Niestety tym razem warszawscy fani kosmicznej serii nie organizują żadnych dodatkowych atrakcji - tak jak miało to miejsce na naszych wcześniejszych wypadach, dlatego tym razem spotykamy się we własnym gronie i (niestety) jedynie ja jestem organizatorem tego spotkania.
Czy to oznacza, że fandom GW w warszawie przeżywa jakiś kryzys ??


Zapraszam Was wszystkich, bierzcie swoich znajomych, przyjaciół, kumpli, kumpele i wybieramy się wspólnie do kina tak jak za dawnych dobrych czasów !:) Pamiętajcie, że im więcej nas będzie tym ciekawsze ceny biletów uda mi się wynegocjować z kinem !

Zaklepywanie miejsc


Każdy, kto chce się z nami wybrać niech jak najszybciej wpłaci na konto za bilet swój oraz ewentualnych znajomych. Jak ilość opłaconych miejsc, będzie przekraczać 15 to wtedy Was powiadomię, bo będzie to oznaczało, że na pewno wynegocjuję niską cenę za bilet (osoby które już wpłaciły otrzymają ode mnie zwrot tej nadpłaty).

Aby opłacić miejscówkę, należy wpłacić na moje konto odpowiednią kwotę - osoby, które nie wpłaciły nie mają zaklepanej miejscówki.

Oficjalne ceny biletów: Piątek (po 17:00) – Niedziela (obowiązuje również w święta): Dorośli: 25 zł, Studenci: 18 zł

Moje konto, na które wpłacamy za bilety:
mBank:
13 1140 2004 0000 3502 4963 3458
    Ci którzy nie pamiętają mojego adresu – niech napiszą do mnie e-mail lub prościej: wpiszą swój adres bo i tak to nie ma żadnego znaczenia co się wpisze w te pola.
W tytule przelewu możecie dać „kino” oraz ilość osób za którą wpłacacie.

Proszę o dokonywanie wpłat już teraz lub max do 24 września (bierzcie poprawkę, że zaksięgowanie kwoty na koncie trwa nawet kilka dni!), bo potem zamawiam bilety i może się okazać, że ktoś nie będzie miał miejscówki !

Podkreślam, że wpłacacie za bilet w godzinach około 18:00-20:00 (do ustalenia), dnia 26 czyli w piątek, w kinie Cinema City Arkadia. Jeśli nastąpią jakieś zmiany miejsca czy daty itp. (wszystko w zależności co będziecie proponować) to wtedy będę Was o tym powiadamiał na tym blogu.


Zapraszam i czekam na komentarze z propozycjami itp. bo wszystko obecnie jest do zaakceptowania, tylko ewentualne zmiany będą musiały być zaaprobowane przez pozostałe osoby.
Wszelkie nowe informacje będę podawał w komentarzach do tego posta.

6 komentarzy:

Tdc pisze...

Pierwsze deklaracje obecności się już pojawiają. Czekamy na więcej :)

Tdc pisze...

Pojawiają się już pierwsze wpłaty, wygląda na to że przedstawiciele miłośników Atari będą obecni i mam nadzieję że będzie ich więcej ;)

Byłem dziś w kinie, niestety oni nie wiedzą o której w piątek będzie grany ten film. Powiedzieli, że repertuar zostanie zupdate'owany w środę... i faktycznie na stronie WWW kina również nie ma takich informacji. Dlatego aby ustalić konkretną godzinę filmu w piątek będzie trzeba poczekać jeszcze kilka dni... Ja będę próbował zamówić nam bilety około godziny 19:00 tak aby wszyscy zdążyli dojechać do kina - no chyba że chcecie przegłosować wcześniejszy wypad - jeśli tak to proszę wykorzystać ten system komentarzy w tym celu.

Przypominam, że już najwyższy czas wpłacać kwoty za miejscówki bo to już ten piątek !:) a przelew może do mnie iść kilka dni (ja czekam na przelewy do 24 września.

Anonimowy pisze...

Z tego co wiem będzie trochę atrakcji związanych z premierą w kinie Atlantic. ( http://www.kinoatlantic.pl/o_kinie.php )

Tdc pisze...

W kinie pojawił się już repertuar, ze względu na łatwość dojazdu niektórych osób wybieramy godzinę 20:30, bądźcie 15 min przed seansem. Jutro będę zamawiał miejscówki, więc jeszcze wszystko potwierdzę.

Czy wszyscy już płacili Ci, którzy się wybierają ? Bo jeśli wpłata do mnie nie doszła to odezwijcie się do mnie (a na razie nowych wpłat nie mam).

Tdc pisze...

Anonimowy: po pierwsze nie mam zielonego pojęcia kto dodał ten komentarz - bardzo proszę o podpisywanie się pod swoimi komentarzami (mając konto w google - chyba z automatu jesteśmy podpisywani), tu nikt nie ma zamiaru kogokolwiek obrażać itp. dlatego nie bójcie się pisać co tylko chcecie i podpisywać pod tym :)

he, he no tak nie kontaktowałem się ze SWATem (ani Oni ze mną) i nie wiedziałem o tym co jest planowane :)
A nawet ostatnio znalazłem się na jakiejś liście spamerskiej i ktoś wysłał mi informację, że odpowiadając na jakieś żenujące pytanie, można wygrać bilety na te SWATowe pokazy.

No ale nic - my się już wybieramy na naszą imprezkę i myślę że i tak będzie nam fajnie i miło :)

Tdc pisze...

Mam już bilety !:) Zapraszam dziś na godzinę 20:15 do Arkadii

Jeśli jeszcze ktoś chce się z nami wybrać, to pewnie bez problemu kupi sobie bilet przed seansem - gdzie są reklamy filmu ?? Dzięki tej medialnej ciszy mało kto wie że ten film grają - nie to co dawne tłumy na wcześniejszych premierach !;)

Miejscówki mamy bardzo dobre: 7 rząd - środek, sala "12-Indesit" - jest to średniej wielkości sala (jak na to kino).

Spotykamy się o godzinie 20:15, przy kafejce internetowej, która znajduje się zaraz przy ruchomych schodach na piętrze z kinem.



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...