sobota, 18 października 2008

8-bitowa muzyka w netradiu

Jak informuje DAK dziś 18 X 2008, w radiu nowebrzmienie, paradoksalnie będzie prezentowane bardzo stare brzmienie ;) czyli stare komputery jak: Atari XL/XE, Commodore (np. C-64), Amiga oraz Game Boy.
Emisja dziś o godzinie 21:00, a zakończy się dość późno bo nie po godzinie jak to zwykle ma miejsce ale aż o 24:00.

Jako niemały miłośnik tego odłamu muzyki elektronicznej, postaram się posłuchać tej audycji, gdyż faktycznie trudno znaleźć podobny tematycznie program.

Do posłuchania na szczęście nie trzeba mieć radia (ja swoje sprzedałem wiele lat temu), wystarczy net oraz program WINAMP. Może najwyższy czas abym i ja go zainstalował, bo jakoś sobie doskonale bez niego do tej pory dawałem radę ;)

Dzięki DAK za informację - gdyby nie Ty pewnie bym temat przegapił :(


Update:
Nie wiem czy coś z moim zegarkiem jest nie tak, czy może w radiu nowebrzmienie odmierzają czas wg jakiegoś innego kalendarza kosmicznego, ale jak na razie wszystko co usłyszałem nie ma nic wspólnego ze starymi komputerami (co prawda nie słuchałem uważnie cały czas). W każdym razie cały czas słyszę jakieś dziwne dźwięki mniej lub bardziej sensowne, które nawet czasami układają się w muzykę... dość męczącą...

Specjalnie na tą okazję zainstalowałem WINAMPa w wersji lite i po uruchomieniu pliku radia okazało się, że do odsłuchania uruchomił się jakiś inny wcześniej zainstalowany program ;):)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj(cie),

Właśnie !!! wytrzymałem około 30 minut od 21:15, a potem jeszcze 15 minut przed północą -- materiał, który tam został nadawany był niezwykle monotonny i bardzo, ale to przeraźliwie wręcz męczący zmysł słuchu. Informacje, które wyczytałem w sieci chyba okazały się nie do końca prawdziwe.
Szkoda, gdyż co prawda fanem muzyki elektronicznej nie jestem, jednak motywy z komputerów ośmiobitowych z ogromną przyjemnością bym odsłuchał.
Co do samego radio - nie dla mnie, materiał tam nadawany zupełnie do mnie nie trafia.

Pozdrawiam

Tdc pisze...

Witaj DAK!:)

Widocznie to jest jakaś zawiła forma hardcore'owej rekalmy, głosi się jakieś nośne hasła aby w ogóle ludzie zajrzeli i posłuchali :D:D

Jak dla mnie lepiej jednak emitować to co się zapowiadało ;):)

Żartuję oczywiście.

Pozdrawiam!:)



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...