wtorek, 17 marca 2015

"Ślepowidzenie" Petera Wattsa

Agnieszka napisała na fb:
    "Ślepowidzenie" Petera Wattsa - w końcu wpadłam na jakiegoś godnego następce Lema. Żelazna konsekwencja w konstruowaniu świata i prowadzeniu bohaterów, milion pomysłów wspartych solidnym researchem naukowym, wspaniale rozwinięte typowo cyberpunkowe wątki (chiński pokój, świadomość, AI, modyfikacje ciała, cyberNiebo). Trochę kojarzy mi się z "Fiaskiem", jednak ta książka ustanawia pewną nową jakość w swojej klasie.

    Bez banału i z polotem. Ustawię na półce obok Lema i Gibsona. :)
Jestem zachęcony;)

2 komentarze:

AdamK pisze...

Przeczytałem. Ciężkie i trudne do zrozumienia, ale warto.

Tdc pisze...

Bo nie znasz Agnieszki, to wymagająca czytelniczka;) Poza tym przecież Lem też bywał ciężki;)

A ja się jeszcze zabieram do czytania... niestety... :(



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...