poniedziałek, 28 lipca 2008

Dom w dolinie mgieł - YT

W ostatnim czasie znalazłem na YouTube zarejestrowany koncert z 2000 roku Pana Marka Bilińskiego, chodzi o fragment z utworem "Dom w dolinie mgieł". W mojej ocenie jest to niezwykła interpretacja tego klasycznego kawałka z zakresu el:



Zwykle na moich demoscenicznych wypadach wraz z chłopakami słuchamy sobie tego artystę. Dlatego tym razem obiecałem, że zamieszczę tutaj ten właśnie kawałek (tu link na YT).

Warte zaznaczenia jest to, że w pewnym momencie gitarzysta myli się i jest to dość dobrze widoczne, choć w mojej ocenie zaraz prostuje co zepsuł :P To jest wyraz jego profesjonalizmu, że w obliczu niedopuszczalnej porażki ten tak zmienił tonację, że całość zachowała swój sens i charakter. Potem też widać jak gitarzyści na scenie sobie gadają, bardzo prawdopodobne, że właśnie na ten temat.
Jednak mimo wszystko ten utwór (w tej wersji) jest niezwykle wartościowy i zachęcam do zapoznania się z nim - szczególnie że jakość muzyki jest nawet całkiem dobra jak na YT.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...