wtorek, 17 sierpnia 2010

Aura Dione - I Will Love You Monday

Dziś dla Was Aura Dione:


Aura Dione - I Will Love You Monday (365)

Dziewczyna ewidentnie umie śpiewać, a nie można tego powiedzieć o innych "gwiazdach" widocznych w TV, które są komputerowo poprawiane. Warto podkreślić Aura Dione faktycznie potrafi tak zaśpiewać, można znaleźć w internecie jej występy live itp.

Niestety wzbudza we mnie niesmak jej twarz, jest okropnie przerysowana i dla mnie wprost nienaturalna. Natomiast jej uroda jako całość to już inna sprawa, w mojej ocenie jest to bardzo atrakcyjna kobieta.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...