środa, 29 lutego 2012

Gzynio zaprasza w czwartek do kina na SW

Gzynio zaprasza wszystkich chętnych na Mroczne widmo (The Phantom Menace) w wersji 3D. Seans jest w ten czwartek o godzinie 18:15 w kinie Cinema City Arkadia.

Ja niestety rezygnuję z obecności, gdyż jest to seans z dubbingiem, który doprowadziłby mnie pewnie do ostrej migreny;)

Ale Was zachęcam do wybrania się wraz z Gzyniem!


Ps. ale na TPM z dubbingiem Bartosza Wierzbięty (Wikipedia) to poszedłbym bardzo chętnie!;)


Update 3 III:
Poszedłem do kina i powiedziano mi że nie mają seansów Gwiezdnych Wojen bez dubbingu :( Nawet osoby postronne, które przysłuchiwały się tej rozmowie były zniesmaczone i zastanawiały się nad wycofaniem z kina.

Ogólnie polski rynek handlu i usług od ~20 lat ma poważny problem z wymagającym klientem. Jeśli chcemy kupić chleb i kiełbasę to ok, ale jeśli chcemy kupić bardzo konkretny chleb lub kiełbasę z dobrego źródła itp. to okazuje się że jesteśmy potraktowani tak jak ja w kinie, czyli powinienem się cieszyć dubbingiem dla dzieci o marnej jakości, mimo że dzieckiem nie jestem.

Jedynym ratunkiem handlu jest internet, na aukcjach w Polsce i na świecie można czasami dostać to czego nigdy nie zobaczymy w sklepach. To jest pewien plus, który nie rozwiązuje problemu, ale ratuje tych którzy mają większe lub nawet bardziej wyszukane wymagania.

Ogólnie bardzo mi to nie odpowiada i uważam, że należy taki stan rzeczy zmienić. Nawet nie wspominając o różnicach w cenach produktów zagranicą oraz tamtych zarobkach.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...