poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Więcej niż fikcja - Yes - Meni naprawiają świat

Oto obowiązkowa lektura dla Was na święta, wczoraj obejrzałem dokument pt. Yes - Meni naprawiają świat na kanale TVP Kultura:


Yes Meni Naprawiaja Swiat part-1 Lektor PL

Części następne:
- Yes Meni Naprawiaja Swiat part-2 Lektor PL
- Yes Meni Naprawiaja Swiat part-3 Lektor PL
- Yes Meni Naprawiaja Swiat part-4 Lektor PL
- Yes Meni Naprawiaja Swiat part-5 Lektor PL
- Yes Meni Naprawiaja Swiat part-6 Lektor PL

Film ten obnaża wiele zatrważających rzeczy np.

- nie tylko w naszym kraju urzędnicy i politycy są oportunistami (Wikipedia), ignorantami, głuchymi na otaczającą rzeczywistość, niekompetentnymi, uwikłanymi w gierki głupolami zajmującymi się bzdetami, kłamstwem i podtrzymywaniem systemu (oczywiście w tym najgorszym znaczeniu)

- przerażające są reakcje mass mediów, które zawzięcie broniły tego systemu przy kolejnych akcjach Yes-Menów. To straszne ale media (jak widać na całym świecie) działają przeciw nam ! :-/
Bo o tym że u nas działają bezdennie głupio i ze szkodą dla nas to pisałem wielokrotnie... niestety...


Wiele osób próbowało mnie zaklasyfikować (w sposób dla mnie upokarzający i kompromitujący dla ich), ustawić gdzieś w szeregu, a niektórzy nawet próbują mnie zaszeregować do "ich" tych których wymawia się najczęściej właśnie w taki sposób:(

Ale jeśli ktoś już koniecznie chce mnie gdzieś zaklasyfikować, to niech mnie zaklasyfikuje do grupy autorów tego filmu, do ludzi którzy tak myślą i przez taki pryzmat należy rozumieć wiele moich wypowiedzi z tego bloga.

Ja jestem za rozumem oraz za faktami i działaniem w oparciu o nie, tacy ludzie jak Yes-Meni działają w obronie zdrowego rozsądku i dlatego ich popieram jak żadnego z polityków.

2 komentarze:

DAK pisze...

Witaj(cie),
Obaczyłem właśnie cz. 1 (resztę muszę odłożyć na później) i wiecie co mnie przeraziło?

-- jak ci ludzie wielkiego biznesu są zaślepieni zarobkiem, nawet kosztem ludzkiego życia i zdrowia.

--- szok >> dokąd zmierza ten świat?

jury pisze...

Nie oglądałem tego jeszcze, ale muszę szybko to nadrobić, bo temat wygląda ciekawie.
Natomiast co do tego jak ludzie ( i nie tylko biznesu jak piszesz ) są zaślepieni robieniem pieniędzy i tak zwanej kariery to wiadomo nie od dziś. Generalnie już od dawna zwierze nazywające się moralnym i inteligentnym jest w stanie kosztem innej/ych jednostek ( w tym i życia! ) przeć po złudę jaką jest pieniądz.
Ale mnie to nie dziwi skoro nie od wczoraj a od dawna tak naprawdę jedyną wartością jaką człowiek wyznaje tak naprawdę jest pieniądz! I NIC WIĘCEJ!!!
Dziwią się wszyscy jak podczas "filozoficznych" dysput twierdzę że to co moralne i inteligentne zwierze zbudowało jest najgorszym co można stworzyć. Uważam, że gorzej się już nie da, bo jeszcze jeden krok dalej i mamy kompletną zapaść cywilizacji, co w sumie chyba nie było by takie złe. Ja wręcz liczę na to aby Majowie się nie mylili i w grudniu "twórca" tego bagna ( inaczej nie umiem nazwać obecnego stanu ) stwierdził:
"nie, nie mój drogi "człowieku", to co pokazałeś na przestrzeni czasu i to co stworzyłeś to jest jakiś żart. Eksperyment nieudany, zamykam to dziadostwo"
Smutne to, ale podstaw do zmiany zdania nie mam i wręcz nie widzę nawet w najodleglejszych próbach wyobrażenia sobie "doewoluowania" człowieka do czegoś bardziej wartościowego niż to co jest obecnie.



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...