poniedziałek, 7 października 2013

S.W.A.T w Mam Talent

W minioną sobotę i niedzielę można było zobaczyć w programie Mam Talent, Star Wars Artistic Team, który dobrze znamy. W tym miejscu: duża fotorelacja z Akcji przeprowadzonej w 2009 roku, a tutaj znajduje się filmik przedstawiający co to właściwie są Akcje S.W.A.T.

Niestety w występie S.W.A.T w TVN nie pokazano ich faktycznego potencjału, gdyż z dużej i fajnej scenki w TV zobaczyliśmy tylko kilkanaście sekund i to wcale nie te najciekawsze (+ potem ujęcie droidów). To co wycięto to między innymi imperator w akcji, walki na miecze, robot goniący Jawów - a zobaczyliśmy...
Mam jednak nadzieję, że co ukryto to jednak nie uciecze :P i że jeszcze kiedyś będzie można zobaczyć w necie całość ich występu, bo nie ulega wątpliwości że wszystko przygotowali perfektycjnie oraz z dużą dawką dobrego humoru.

Jeszcze taka ciekawostka oba droidy, które widzowie mogli obejrzeć nie są kupione, ale zrobione w skali 1:1 przez mojego kolegę Pawła. Ten niezwykle utalentowany i przedsiębiorczy człowiek właśnie przygotowuje się do zbudowania następnego droida - powodzenia!


Update:
Jak się okazuje obecność S.W.A.T w programie Mam Talent wcale nie była ich inicjatywą, co wiele wyjaśnia, to oni się do nich zgłosili. Ci z kolei obejrzeli wszystkie nawiązania do Star Wars w pozostałych edycjach programu na całym świecie i okazało się że było z tym bardzo krucho (najczęściej dwóch szturmowców itp.). Dlatego chcieli zrobić coś zupełnie innego i jak widzieliśmy im się to udało (czyli wiele postaci itp.), no ale niestety nie wiedzieliśmy w całości... może jeszcze będzie okazja.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...