czwartek, 12 lutego 2009

UPC dalej sobie robi jaja... :(

Pisałem ostatnio w postach: 6 dni bez netu :( oraz Multimedia Polska - interesująca oferta o moich problemach z UPC.

Wysłałem do nich 26 I 2009 roku e-mail, w którym wyjaśniłem, że rozwiązuję z nimi umowę (dla pewności wysłałem list drogą pocztową tradycyjną; wcześniej został wysłany list z reklamacją braku dostępu do telefonu i internetu o czym pisałem we wspominanym poście).

Dziś się przekonałem, że w dniu 12 lutego 2009 roku otrzymałem od nich e-mail (od "Kontakt UPC <Kontakt@upc.pl>") o treści:
    Szanowny Panie,<?xml:namespace prefix = o ns =
    "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />


    Uprzejmie informuję, że rezygnacja z usługi internetowej i telefonicznej została przyjęta. Odłączenie zaplanowano zgodnie z Regulaminem świadczenia usług przez UPC Polska, tj. z dniem 01.03.2008 r.


    Wyjaśniam, iż zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych "(...) Abonent i Dostawca usług uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, przy czym rozwiązanie Umowy Abonenckiej następuje w ostatnim dniu Okresu Rozliczeniowego, następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym druga strona otrzymała oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego
    treścią." (Rozdz. IX § 30 pkt 2).


    Pragnę poinformować, iż cykl rozliczeniowy przypisany do wskazanego konta abonenckiego trwa od 1 do ostatniego dnia danego miesiąca. Jest to czas, za jaki wystawiany jest rachunek za usługi.


    Pana rezygnacja wpłynęła do nas dnia 26.01.09, dlatego odłączenie zostało zaplanowane dopiero od następnego okresu rozliczeniowego.


    Jednocześnie pozwolę sobie przypomnieć, że "Z chwilą rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy Abonenckiej Abonent zobowiązany jest do zwrotu Sprzętu w Biurze Obsługi Klienta, w godzinach jego urzędowania, niezwłocznie -nie później niż w terminie 7 dni od dnia rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy." ( par.33 pkt 1 Regulaminu).


    Nadmieniam, iż istnieje możliwość odbioru sprzętu przez pracownika, niemniej jednak wiąże się to z dodatkową opłatą w wysokości 50,00 zł.


    W przypadku zainteresowania powyższą propozycją, uprzejmie proszę o telefoniczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod numerem 0801 94 94 80, w celu ustalenia terminu wizyty pracownika.


    Odpowiedź dotycząca zgłoszenia braku sygnału wysłana została do Pana drogą pocztową dnia 09.02.09. wyrażam nadzieję, że jest już Pan w jej posiadaniu i rozwiązanie Pana satysfakcjonuje.


    Łączę wyrazy szacunku,

    Aneta M.

    Młodszy Specjalista ds. Korespondencji

    UPC Polska


    UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 00000273136, NIP 526-24-61-791, Regon 016308978, kapitał zakładowy: 100 000,00 PLN


    Informacje na temat rozliczenia się z Urzędem Skarbowym znajdą Państwo na stronie (...).
Nazwisko osoby, która do mnie napisała zostało ukryte – gdyż ta osoba pewnie niewiele jest winna temu jak pogrywa sobie UPC.

Po pierwsze na początku listu coś się tam im w UPC wkleiło z Microsoftowego Office'a :P

Po drugie z tego listu wynika, że oni rozwiązali ze mną jedynie umowy świadczenia usług „internetowej i telefonicznej” - a co z TV ?? Ja im w swoim liście napisałem wyraźnie: „Informuję, że z dniem 26 I 2009 roku rozwiązuję umowę z UPC na świadczenie usług: internetu, telefonu (864-62-78) i TV. ”.

Następnie za odbiór sprzętu (modemu) chcą 50 zł ! To rozbój w biały dzień ! Płacić tyle pracownikowi za to że łaskawie wyciągnie rękę w moim kierunku ?? A jest to o tyle istotne, że od lat w warszawskim punkcie obsługi klienta są nieustanne tłumy jakby darmo samochody rozdawali :->

Potem wspominają o odpowiedzi na moją wcześniejszą reklamację (jeszcze przed rozwiązaniem umowy), choć oczywiście ja nic nie dostałem i nie wiem o czym jest mowa...
(tu opis owej korespondencji: Reklamacja w UPC :-()

Przy takim notorycznym podejściu do klienta - właściwie należy się dziwić że wogóle przyjęli moje zerwanie umowy :(


Drażni mnie firma UPC coraz bardziej, nie potrafią zachowywać się na poziomie (mogliby przecież chociaż sprawiać pozory...). Dlatego niebawem napiszę jeszcze jeden post (z cytatami innej korespondencji) o tym jakie miałem problemy z jakością sygnału telewizyjnego w UPC :( No cóż sami się o to proszą aby pisać o nich coraz więcej i to nic dobrego... niestety ale za takie traktowanie klientów się płaci – czego dowodem są kolejne moje posty.


Update:
Temat był już poruszany w postach:
    * Reklamacja w UPC :-( 18 luty 2009
    * Witam wszystkich poprzez Multimedia! (29 styczeń 2009)
    * Multimedia Polska - interesująca oferta (21 styczeń 2009)
    * 6 dni bez netu :( (30 grudzień 2008)
Następne teksty w przygotowaniu...

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...