wtorek, 29 marca 2011

Platforma Ludowa - prawdziwe oblicze?

Wczoraj w rozmowie Tomasza Lisa z Leszkiem Balcerowiczem (w programie w TV tego pierwszego), pojawiła się ciekawa konkluzja rozmowy, która idealnie trafia w temat, który ja już opisywałem rok temu.

Na zakończenie programu Tomasz Lis podsumował słowa Leszka Balcerowicza, że zgodnie z obserwacjami to nie jest Platforma Obywatelska, tylko Platforma Ludowa...

Ja już w marcu 2010 roku w poście Platforma nieliberalna ? to jaka ? rozważałem ten sam problem, czyli jaka ta "platforma" faktycznie jest. Po podaniu ponad 6 istotnych faktów (ustawy, reformy itp.) doszedłem do bardzo zbieżnych wniosków z wyżej cytowanymi, czyli za punkt wyjścia przyjąłem, że Platforma na pewno nie jest obywatelska oraz liberalna. Jednak już wtedy poszedłem znacznie dalej bo jeszcze bardziej skonfrontowałem jej poczynania z faktami:
    (...) Więc może dla jasności w następnych wyborach niech zmienią nazwę z Platforma Obywatelska na Platforma Rodzin lub Platforma Nieletnich? :-/

Po pewnych wręcz żenujących komentarzach niektórych internautów, chciałbym podkreślić, że miło gdy ze sporym opóźnieniem ale jednak o dziwo nawet z mainstreamowych mediów wiele osób zgadza się ze mną (inny przykład).

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...