czwartek, 24 listopada 2011

Szczecin GameShow 2011 edycja II

Już tylko jeden dzień pozostał do otwarcia targów szczecińskich. SGS 2k11 to bardzo ciekawa impreza skierowana do bardzo zróżnicowanych grup odbiorców. W mojej ocenie na poprzedniej edycji każdy znalazłby dla siebie coś ciekawego, a ja bawiłem się bardzo fajnie choć miałem wrażenie, że bawię się sam bo gigantyczne targi i jedne z najbardziej urozmaiconych atrakcji jakie widziałem do tej pory w PL świeciły pustkami - co jest dziwne.

Szczecin GameShow 2011 ed 1

Tym razem tradycyjnie będę wspierał stoisko ZTG (twórcy gier) oraz wygłoszę wykład o GameDevie i tematach pokrewnych.

Szczecin GameShow 2011 ed 1

Tak pół roku temu prezentowało się stoisko retro gier.

Szczecin GameShow 2011 ed 1


SGS 2k11 otwarte będzie od godz. 10-18 w dniach 25-27 listopada. W tej trzeciej już edycji targów zmieniono tym razem lokalizację na Galerię Turzyn – ul. Bohaterów Warszawy 40, bardzo jestem ciekawy jak się sprawdzi nowe miejsce oraz mam nadzieję nowa i lepsza odsłona SGS.

Szczecin GameShow 2011 ed 1

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...