poniedziałek, 7 maja 2012

Koszulki SW raz jeszcze

W listopadzie zeszłego roku pisałem o kolekcji fajnych koszulek z filmów w tym Star Wars, która była dostępna w sklepach Reserved (oraz potem pisałem o wyprzedaży).

Teraz podsyła nam info Pet, że w sklepach House dostępna jest ciekawa kolekcja koszulek Star Wars, w dobrych cenach: 39.99 do 59.99. Zapoznać się można z ofertą na stronie: house.pl/pl/limited/star-wars oraz w e-shopie.

We wcześniejszym poście pisałem, że to banalny pomysł: sprzedawać to co się sprzedaje, ale dopiero po tym jak kolekcja w sklepach Reserved sprzedawała się na pniu, inni sprzedawcy zorientowali się, że po co wymyślać coś dziwnego skoro lepiej sprzedawać to co się sprzedaje :D

Dzięki Pet za info!

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...