czwartek, 3 grudnia 2015

Allegro zwariowało!;)

Wpisując w wyszukiwarkę Allegro "Star Wars" pojawia się nam tylko...

538 stron aukcji!

Czegoś takiego jeszcze nie widziałem!

Dodatkowo na górze strony pojawił mi się baner reklamujący plecaki Vader ;)

Takiej ilości nie dam rady przejrzeć nawet ja :P


Update:
O i mamy np. takie aukcje: Klocki STAR WARS figurki za 10 zł/szt.
Widzimy tutaj figurki postaci, ale u góry mamy na czerwonym tle logo firmy "LEBQ" i logo "Star Wars" - niezły numer!

Update:
Tutaj mamy kilka bieżących najciekawszych aukcji Star Wars (bardzo drogich).


Update:
Upłynęło sporo czasu od premiery SW w Kinach, jest właśnie koniec kwietnia 2016, a po wpisaniu na Allegro "Star Wars" pojawia się obecnie już nie 538 stron aukcji, ale... 715!

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...