czwartek, 10 września 2009

Spam w NK

Wczoraj w Skrzynce odbiorczej (NaszaKlasa), znalazł się taki oto list:
    cześć!

    Witaj! Wyglądasz ciekawe, ale nie jestem dobry w mowie wam Polski (można powiedzieć?)Chciałam wiedzieć, czy będziemy mogli spotykać się na tej drugiej stronie internetowej,tam moglibyśmy rozmawiać. Być może? Cóż, jeśli chcesz, tutaj jest to: http://www.love(...)Girl Mam nadzieje, ze bede cie tam, długo żyć Polski!
Co za radość, że translatory jeszcze sobie z język Polski nie radzić... :):)
Na awatarku tego konta znajduje się jakaś rozochocona osiemnastka...

Inna sprawa, że konto takiej osoby (spamera) powinno zostać zawieszone.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...