wtorek, 15 września 2009

Akordeonista w Mam talent 2

W drugiej odsłonie Mam talent wystąpił akordeonista (Antonio Vivaldi: Cztery pory roku - zima), który naprawdę zrobił na mnie wrażenie. Oto ten występ MAM TALENT 2 Akordeonista (link na YT):


Pan Marcin odczarował ten instrument przed Polską, np. na YT pojawił się czyiś komentarz:
    Dzięki Panu zakochałem sie w akordeonie.


W mojej ocenie Pan Marcin następnym razem powinien dać coś z mocniejszego uderzenia, np. dobrze by pasował taki kawałek jak np. Flash - Queen (link na YT):

Jestem pewien, że nasz mistrz akordeonu może zagrać to TAK, że powaliłby nawet Queen !


Odnośnie ogólnej mojej oceny drugiej edycji programu MT, to jestem niestety bardzo rozczarowany składem jury, który jest identyczny z poprzednim, a groszy to już być nie może...
...no w sumie to może być gorszy, jakby tak zamiast Pani Małgosi Foremniak, dać... dajmy na to... eee... taką panią na „D”.... ooo to by była żenada... :(
;)

W każdym razie szkoda, że TVN, znów takim składem promuje: chamstwo i prymityw. A jak to ukazywałem filmami dostępnymi w internecie – jury w innych krajach nie prezentuje tak żenującego poziomu... czyli można ? :(


Wcześniej pisałem o Mam talent w pierwszej edycji - w tym miejscu (jest zamieszczonych wiele filmów - również amerykańskich oraz komentarzy).


Update:
Ciekawe czy tak jak przy pierwszej edycji TVN pousuwa wszystkie filmy z YT ??


Update 26 IX 2009:
Oczywiście tak samo jak w pierwszej edycji programu, kilka dni temu na YT zostały usunięte filmy, a po kliknięciu w link pojawia się napis: Ten film wideo jest już niedostępny z powodu otrzymania roszczenia dotyczącego praw autorskich przez TVN S.A..
(nowością techniczną jest usunięcie podglądu graficznego filmu, do tej pory usunięte filmy jeszcze przez wiele miesięcy miały swoje właściwe grafiki, tym razem ich nie ma - co widać powyżej)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...