czwartek, 11 sierpnia 2011

Głuchołazy 2011

W dniach 29-31 lipca odbyło się Atari party Głuchołazy 2k11, gdzie bawiliśmy się całkiem fajnie na party na którym wyjątkowo dużo było obecnych dużych komputerów Atari, a nawet bawiłem się Calamusem, którego na party nie widziałem od dobrych 10 lat.


Po co komu Głuchołazy 2k11 ?

Oto wyniki kompotów:
    Intro:

    1. Framed again? (Miker)
    2. Wormtro (Xeen)
    3. Antic-demo (Tdc)

    GFX:

    1. Flower (Piesiu)
    1. Space crusade (Odyniec1)
    3. Krecik (Larek)

    MSX:

    1. Bod (Pin (Pinokio))
    2. Pung (stRing)
    3. Solid (stRing)


    Wyniki turniejów:

    Turniej w Tempest extreme:

    1. 846050 Scalak
    2. 82330 Ulrich
    3. 38470 Irata4

    Bomb Jack:

    1. 60750 Tdc
    2. 39410 Scalak
    3. 35170 Innuendo

    Gladiator:

    1. 5950 Scalak
    2. 5850 Irata4
    3. 1250 Cieplik


My bawiliśmy się dobrze, a dlaczego Ciebie tam nie było ?:P

Fotki i inne materiały z party do pobrania w tym miejscu.


Źr:
* Głuchołazy 2011 - rezultaty na gorąco
* Po co nam Głuchołazy ?
* Oficjalna strona party

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dopiero po tym wpisie skojarzyłem nicka, bo właściwie nie wiedziałem skąd mam do Ciebie linka w RSS.

Tdc pisze...

Cieszę się i zapraszam też na Atarionline.pl.



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...