Dlatego napisałem do serwisu list, gdyż do tej pory dostawałem bardzo miłe i kompetentne listy od nich. Oto co mi dziś przysłali:
- Witaj Tomku,
Dziękuję za wiadomość e-mail z prośbą o przekazanie kopii aukcji.
Przykro mi, ale nie mamy dostępu do zakończonych lub usuniętych aukcji.
Z przyczyn technicznych nie mamy możliwości ich wyświetlenia i/lub
odtworzenia.
Aby uniknąć podobnych sytuacji w przeszłości zachęcamy Cię do
samodzielnego zapisywania aukcji na swoim komputerze.
Z góry dziekuję za wyrozumiałość i serdecznie pozdrawiam.
Z poważaniem,
E_____ L_________
Biuro Obsługi Klienta eBay.pl
Jednak trzeba przyznać, że kontakt z BOK eBay.pl jest satysfakcjonujący i o wiele lepszy od tego z serwisem Allegro (a ostatnio o jawnej niekompetencji pisałem w tym miejscu). Serwis eBay dokłada dużo starań, aby wypadać wzorowo w opinii swoich (nielicznych) użytkowników.
Do tego stopnia, że po jakimś czasie otrzymałem od serwisu ankietę pt. "Prosimy o ocenę Działu Obsługi Klienta eBay" (wcześniej chyba włączyłem się do jakiegoś programu na tym serwisie). Oto pytania, na które odpowiedziałem twierdząco, a przy okazji są to punkty, które odróżniają ten słabiutki w Polsce serwis od głównego konkurenta:
1. "Odpowiedź była indywidualnie sformułowana i dotyczyła przedstawionego przeze mnie problemu."
2. "Odpowiedź została sformułowana w miłym tonie."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz