niedziela, 15 listopada 2009

Gdzie są moje aukcje ? (eBay.pl)

W ostatnich dniach chciałem wystawić ponownie aukcję na www.ebay.pl. Okazało się, że aukcji tej nie widać w systemie bo minęło już kilka miesięcy od wystawienia. Zacząłem w necie szukać archiwum aukcji, ale nic nie znalazłem (tu znajduje się archiwum aukcji Allegro).

Dlatego napisałem do serwisu list, gdyż do tej pory dostawałem bardzo miłe i kompetentne listy od nich. Oto co mi dziś przysłali:
    Witaj Tomku,

    Dziękuję za wiadomość e-mail z prośbą o przekazanie kopii aukcji.

    Przykro mi, ale nie mamy dostępu do zakończonych lub usuniętych aukcji.
    Z przyczyn technicznych nie mamy możliwości ich wyświetlenia i/lub
    odtworzenia.

    Aby uniknąć podobnych sytuacji w przeszłości zachęcamy Cię do
    samodzielnego zapisywania aukcji na swoim komputerze.

    Z góry dziekuję za wyrozumiałość i serdecznie pozdrawiam.

    Z poważaniem,

    E_____ L_________
    Biuro Obsługi Klienta eBay.pl
Czyli mam prostą odpowiedź, która mnie nie zadowala, bo mocno się napracowałem nad tamtą aukcją (np. tłumaczenie na język obcy itp.). Ewidentnie serwis ten jest mocno do tyłu w stosunku do konkurencji. Choć słyszałem ostatnio, że na archiwum allegro się tak wycwanili, że gdy się faktycznie szuka jakiś danych to niektóre są płatne !

Jednak trzeba przyznać, że kontakt z BOK eBay.pl jest satysfakcjonujący i o wiele lepszy od tego z serwisem Allegro (a ostatnio o jawnej niekompetencji pisałem w tym miejscu). Serwis eBay dokłada dużo starań, aby wypadać wzorowo w opinii swoich (nielicznych) użytkowników.
Do tego stopnia, że po jakimś czasie otrzymałem od serwisu ankietę pt. "Prosimy o ocenę Działu Obsługi Klienta eBay" (wcześniej chyba włączyłem się do jakiegoś programu na tym serwisie). Oto pytania, na które odpowiedziałem twierdząco, a przy okazji są to punkty, które odróżniają ten słabiutki w Polsce serwis od głównego konkurenta:
1. "Odpowiedź była indywidualnie sformułowana i dotyczyła przedstawionego przeze mnie problemu."
2. "Odpowiedź została sformułowana w miłym tonie."

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...