sobota, 7 listopada 2009

Panie Wiesławie ! (allegro)

Właśnie dostałem z Allegro taki oto list:
    Panie Wiesławie chcę z Panem nawiązać kontakt w sprawie osobistej .Gxxxxxxxxx Stanisław też mieszkałem.na ul.Ząbkowskiej 4X najpierw u Pana Cioci Genowefy Oxxxxx a póżniej w mieszkaniu Pana mamy które to mieszkanie kupili moi rodzice.Z bratem Pana Andrzejem przyjazniłem się i gościłem.Podziwiam Pana dokonania .Mieszkam obecnie na ul. [tu adres] tel. [i telefon] Będę wdzięczny za kontakt ze mną.Łączę wyrazy szacunku
Naprawdę nie mogę pojąć ludzkich zachowań, ani nie jestem Panem Wiesławem, ani nie mam zielonego pojęcia o czym ten ktoś do mnie pisze. Czy przed wysłaniem takiego listu nie jest lepiej najpierw sprawdzić do kogo się wysyła taką korespondencję ?

Nie znam tego ktosia, a jednak wiem gdzie mieszka i znam jego numer (już jest podstawa do jakiegoś nękania itp.), a jak będzie tak dalej postępował to znacznie więcej osób będzie znało te dane. To już drugi raz kiedy ktoś obcy przesyła mi zupełnie prywatną korespondencję, wcześniej nawet były jakieś zdjęcia rodziny z prezydentem (ale nie tym naszym) itp.

Jest jeszcze taka możliwość, że osoba ta kompletnie nie wiedziała co robi, bo ma 0 komentarzy na koncie. Może myślał, że jestem osobą, która jest autorem przedmiotu, który jest sprzedawany ? Takie rzeczy też już miewałem.


Dlatego apeluję, nie piszcie w swoich listach do obcych osób, gdzie mieszkacie i jaki macie numer telefonu ;) Bo potem to nie ma się co dziwić, że są np. takie problemy: Uwaga! Nowy typ oszusta internetowego (www.tvn24.pl).

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...