wtorek, 24 listopada 2009

„Uwolnij swoją muzykę” ;):)

Tego typu oferty to u mnie „kontrolowany spam”, a co to takiego ?;) Po prostu kiedyś w pracy kupiłem sprzęt i zarejestrowałem się, teraz dostaję ciekawe oferty związane z tamtym zakupem oraz takie zupełnie spamowe jak ta, którą dziś przytoczę. Okazuje się, że gdy człowiek w dobrej wierze zarejestruje się gdzieś jako posiadacz oprogramowania lub sprzętu to potem może być nieciekawie. Teraz jest wyjątkowo nieciekawie bo jest (większy lub mniejszy) kryzys, który zmusza nawet największe firmy do robienia tego czego wcześniej jeszcze nie robiły.


Tak też jest w tej reklamie: „Uwolnij swoją muzykę” ! ;):) Teksty niby po Polsku, ale ceny widoczne na niej są w euro ;)

Najzabawniejsze jednak to, że proponują mi 3 (!!) głośniczki z butnym hasłem „Uwolnij swoją muzykę” !! :D :D :D :D
I to za taką cenę...
Przypomina mi to sporo kasy wydanej przez Microsoft w 1995 roku na reklamę systemu Windows 95, który był reklamowany, że jest wielozadaniowy itp. zupełnie tak jakby nikt nie widział wielozadaniowego systemu operacyjnego na oczy ! ;):) (a o takim systemie o 10 lat młodszym pisałem np. w tym miejscu)

Bardzo fajna reklama, prosto do kosza!;)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...