
Teraz jestem jeszcze bardziej zadowolony z tej firmy, gdyż wygasła mi umowa na telefon (była tylko na rok), dlatego nauczony złymi doświadczeniami z UPC skrupulatnie pilnowałem terminu. W UPC, tylko czekają na to, że ich klient nie zauważy, że skończyła mu się umowa. W takim wypadku nic nie zauważy bo oni mu nie odetną np. internetu lecz... drastycznie podniosą stawki !
Działa to w ten sposób, że w momencie podpisania umowy, niby korzystamy z jakiejś promocji (tylko w nazwie, bo wszyscy podpisujący umowę z niej korzystają). W momencie wygaśnięcia umowy, kończy się okres promocyjny i wchodzi ten "normalny" cennik, który potrafi doprowadzić do bólu głowy !
Dlatego w przypadku UPC (i innych firm) należy pilnować terminów i szybko podpisać z nimi nową umowę (a przez ten czas lepiej nie dzwonić, jeśli mamy od nich telefon i on w ogóle działa bo u mnie były z tym problemy w UPC).
Sytuacja jest chora, bo zamienione są tutaj role, klient jest traktowany jak jakaś zdobycz w klatce, która sama musi sobie wywalczyć swoje prawa, a klatka jest pod wysokim napięciem !:-/
Natomiast nic złego powiedzieć o Multimediach nie mogę, najpierw zadzwoniłem w tej sprawie do nich ze sporym wyprzedzeniem (nauczony doświadczeniem UPC) i wyjaśniono mi, że nie ma problemu. Następnie po wygaśnięciu umowy zadzwoniłem ponownie i okazało, że niepotrzebnie dzwonię, bo oni niczego ode mnie nie oczekują (dla UPC to jest jakiś kosmos !:D).
Okazało się, że moja umowa została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony o tych samych parametrach co wcześniej, a jeśli chcę coś zmienić to nie ma problemu.
I tak na wolnym rynku pracują dobre firmy ! Pracownicy UPC powinni się tego co tu napisałem nauczyć na pamięć !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz