środa, 26 stycznia 2011

Tron w IMAX (Warszawa)

Ostatnio pisałem o premierze filmu TRON LEGACY, dlatego zastanawiałem się aby zrobić tradycyjną naszą wycieczkę do kina, ale tym razem w 3D.

Niestety okazało się, że IMAX Warszawa jest zamknięty do lutego, ze względu na zmianę projektora z analogowego na cyfrowy. Do tego powiedzieli, że filmu Tron nie będą wyświetlać ?!?!

Następnymi mankamentami jest brak możliwości rezerwacji dla dorosłych (tylko uczniowie szkół) oraz brak zniżek takich jakie zwykle starałem się dla Was załatwiać (ceny dla dorosłych od ~30 do 20 zł).

No cóż, szkoda - może się wybierzemy na ten film do zwykłego kina...

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...