sobota, 15 stycznia 2011

Wybieramy grę 2010 roku !

Na stronie Atarionline.pl kończy się właśnie Kaz Kompo 2010. Już tylko do niedzieli można zagłosować na swoje ulubione gry i przy tym wziąć udział w losowaniu nagród. Jest w czym wybierać bo w zeszłym roku powstało naprawdę dużo gier bo aż 46!

W tym miejscu znajduje się playlista YT, gdzie można szybko zapoznać się z grami.

Zapraszam do głosowania !


Update 21 stycznia:
Wyniki konkursu.

Update:
Zwycięska gra roku 2010 "His Dark Majesty" ma swoją stronę WWW - zapraszam.

6 komentarzy:

sikor pisze...

Ja nie głosuję - dlaczego wiesz. Jako ciekawostka - na ZX Spectrum było w zeszłym roku ponad 70 gier. Ale to był i tak udany rok.

Tdc pisze...

Nie wiedziałem że na ZXa było 70, to naprawdę dużo. Jednak nie dziwi mnie to, gry się pisze dużo łatwiej na ZX, grafikę się tworzy łatwiej (prawie 1 bpp), szybciej, a podstawowej konfiguracji to nawet pamięci jest mniej niż w Atari. Zdziwiony byłbym gdyby było 70 nowych gier np. na Amigę, bo tam tworzy się zdecydowanie trudniej, dłużej itp.

jury pisze...

Jeszcze na onecie, interii, bankierze, yahoo i w chinach nie napisałeś dlaczego nie głosujesz więc ludzie stamtąd jeszcze nie wiedzą dlaczego nie głosujesz. Szybko, goń i napisz tam, bo Ci biedni ludzie żyją w takiej niewiedzy :P

inn pisze...

I tak wiadomo, która gra wygrała. Zdziwiłabym się wielce, gdyby coś zdeklasowało HDM. Przy całym pięknie grafiki i muzyki ta gra jest zbyt trudna. Nasunęło mi się, tym poziomem trudności ,skojarzenie z grami z początku w wersji arcade.

Pacman pisze...

A ja chętnie bym się dowiedział dlaczego Sikor nie chciał zagłosować.

Tdc pisze...

Innuendo, ale to fajnie, że gra jest trudna (w tą jeszcze nie grałem, więc ją słabo znam). Na Atari brakuje w mojej ocenie gier trudnych, skomplikowanych, np. ekonomicznych, strategicznych i innych. Więc i niech ta luka w oprogramowaniu zostanie zapełniona.


jury nie drażnij Sikora;) Raczej obaj spędźcie czas na czymś kreatywnym!



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...