poniedziałek, 3 stycznia 2011

Mamy nowy 2011 rok ;)

Witajcie w nowym roku!

Miniony rok, była pełen niezwykłych wydarzeń, w tym wiele bardzo smutnych. Wiele osób mówi mi, że miniony rok był dla nich bardzo ciężki, ja również to potwierdzam, choć z drugiej strony był on też bardzo udany, udało mi się zająć wysokie miejsca na compo, byłem na wielu fantastycznych imprezach jak np. SV, ZTG, Confidence, SGS, Allegro Pixel Party i wielu innych.

W nowym roku życzę Wam aby przyszły rok był dużo bardziej dla Was udany. Abyście realizowali swoje plany, marzenia oraz abyście mieli duużo czasu na swoje ulubione zajęcia !

Życzę Wam abyśmy nigdy w przyszłości nie mieli tak fatalnej sytuacji politycznej, abyśmy nigdy nie mieli tak fatalnego premiera (np. takiego lub takiego itp.) i takiego prezydenta (np. takiego itp.).


Co do moich domysłów jaki będzie rok 2011 w Polsce i na świecie, to niestety nie mam tu nic optymistycznego do powiedzenia. W Europie i na świecie szerzy się kryzys, a w niektórych krajach ludzie już nie wytrzymują tego. W Polsce co prawda kryzys jeszcze nie jest tak dotkliwy, ale sytuacja kraju jest bardzo zła, było to w ostatnim czasie skrywane przed obywatelami (zbliżały się wybory prezydenckie i lokalne), ale teraz już niestety i dowiemy się jak jest i odczujemy to.

Dlatego zakładam że niestety teraz zobaczymy znacznie więcej różnych przykrych zdarzeń niż w roku ubiegłym - bo nic nie wskazuje na to że coś się ma poprawić, a od lat najznamienitsi ekonomiści rozkładają ręce, dając nam do zrozumienia, że kryzys rządzi się swoimi prawami i niewiele się da z tym zrobić.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...