środa, 30 kwietnia 2014

Usunęli mi kanały BBC :-(

Jak kiedyś pisałem obecnie TV i internet mam od Multimediów, problem w tym że wczoraj z oferty kanałowej znikły mi dwa istotne kanały: BBC Entertainment oraz BBC Knowledge :-(

Pierwszy z tych kanałów stał się ostatnio wyjątkowo dziadowski oraz męczący, ale przydawał się bo od czasu do czasu emitowano na nim najnowsze odcinki Doktora Who - jako w jedynym dostępnym w Polsce kanale TV o czym wspominałem ostatnio np. w postach: Doktor Who - w święta oraz Doktor Who - mocne uderzenie !

Drugi kanał czyli BBC Knowledge mimo swych wad jest jednym z najistotniejszych i najbardziej wartościowych kanałów z całej dostępnej w Multimediach puli...

Nie rozumiem w czyim interesie jest usuwanie kanałów i to (dla mnie) istotnych. Znikły te dwa kanały, w ich miejsce pojawiły się jakieś dziwne kanały (stopklatka, który wczoraj emitował jakieś nudy oraz Europe cośtam). Oba kanały BBC znikły z oferty analogowej i cyfrowej (BBC Entertainment był dostępny od jakiegoś czasu tylko w ofercie cyfrowej), można więc domniemywać, że doszło do jakiejś awantury:P

Powiem tyle: lipa i bryndza - oddajcie mi moje kanały! :/

2 komentarze:

Voy pisze...

Tdc, to nie całkiem tak. :) Multimedia wycofała z oferty kanały BBC, a zamiast nich zaoferowała CBS Europa, CBS Drama, Stopklatka TV i TVP ABC. Dodanie dwóch ostatnich jest dla mnie zupełnym nieporozumieniem, bo Multimedia każe sobie płacić za kanały, które w DVB-T mamy za darmo (nie licząc abonamento RTV). Twierdzą, że ilość kanałów się nie zmieniła i dlatego nie można wypowiadać umów. Wszystko fajnie, ale o takich zmianach powinni powiadamiać co najmniej 30 dni wcześniej, a nie robić ludzi w bambuko. Najlepszym wyjściem będzie telefon do UOKiK i zrobienie awantury w lokalnym oddziale Multimedia Polska. :)

Tdc pisze...

Tak czy nie tak, kanałów cały czas nie mam :/



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...