piątek, 6 czerwca 2008

„wikia Search” - nowa era wyszukiwarek ?

Od jakiegoś czasu mam konto na nowej wyszukiwarce funkcjonującej na zasadzie „wiki” (co jest określane mianem Web 2.0) nazywanej „wikia Search”.

Pomimo tego, że obecnie użyteczność tej wyszukiwarki jest raczej niedostateczna – to zrobiło się ostatnio w necie dość głośno o niej. Niektórzy internauci nawet zaznaczają, że jest to zwiastun nowej ery wyszukiwarek.

Czy faktycznie ? Trudno mi powiedzieć, ale moim zdaniem pomysł jest przedni i nie mam nic przeciwko aby wyszukiwarka ta stała się kiedyś jedną z najistotniejszych lub może nawet wiodącą (co na razie brzmi jak mrzonka).

Niemniej jednak zapraszam w te oto miejsca gdzie można się czegoś dowiedzieć:
* Transparency, Community, Privacy, and Quality
* Wikia Search's unique set of tools.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...